UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Державна політика і законодавство в сфері науки і науково-технічної діяльності

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра права та правоохоронної діяльності
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна « Державна політика і законодавство в сфері науки і науково-технологічної діяльності » дозволяє студентам ознайомитися з ключовими аспектами організації та функціонування науково-технічної сфери в Україні.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ціль навчальної дисципліни – формування у здобувачів освіти системи глибоких знань про державну політику і законодавство в сфері науки та науково-технічної діяльності.

Задачі вивчення навчальної дисципліни:

- ознайомлення здобувачів освіти з загальними положеннями державної політики в сфері науки та науково-технічної діяльності;

- вивчення та аналіз законодавства в сфері науки та науково-технічної діяльності;

- ознайомлення здобувачів освіти з інтернаціоналізацією вищої освіти, науки та науково-технічної діяльності;

- вивчення основ законодавства, регулювання наукової та технічної діяльності, а також механізмів фінансування наукових досліджень та інноваційних проектів;

 

 

Результати навчання

В результаті вивчення освітньої компоненти здобувачі:

- опанують здатність до формування системного наукового світогляду, професійної етики та загального культурного кругозору;

-   опанують здатність визначати, науково обґрунтовувати та критично оцінювати стратегічні напрями розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та на рівні організації;

- отримують можливість аналізувати та оцінювати ефективність реформ управління в науково-технічній сфері, в тому числі з метою підвищення її конкурентоспроможності;

-  отримують знання про систему забезпечення якості вищої освіти в Європейському Союзі та можливості міжнародної співпраці в науці та освіті;

 

 

Перелік тем

Тема 1.  Державна політика в сфері науки та науково-технічної діяльності в Україні.

Тема 2.  Складові розвитку науки та науково-технічної діяльності в Україні.

Тема 3.  Реформування державного управління в сфері науки та науково-технічної діяльності в Україні.

Тема 4.  Суб’єкти формування та реалізації державної політики в сфері науки та науково-технічної діяльності.

Тема 5.  Законодавство в сфері науки та науково-технічної діяльності.

Тема 6.  Законодавчі вимоги щодо наукових досліджень.

Тема 7.  Фінансування наукових досліджень в Україні.

Тема 8.  Європейська система забезпечення якості вищої освіти.

Тема 9.  Інтернаціоналізація вищої освіти і науки України в контексті реалізації програм міжнародної співпраці ЄС.

Тема 10.  Наближення державної політики і законодавства в сфері науки та науково-технічної діяльності до стандартів Європейського Союзу.

 

 

Система оцінювання

В основу системи оцінювання навчальної дисципліни покладено поточний та модульний контроль результатів навчання і принцип накопичення зароблених здобувачем вищої освіти балів.

Поточний контроль – це оцінювання засвоєння здобувачем вищої освіти навчального матеріалу під час проведення аудиторних занять, при виконанні індивідуальної і самостійної роботи.

Контроль виконання самостійної роботи студентами здійснюється на практичних заняттях дисципліни.

Модульний контроль – це оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу змістових модулів.

Критерії оцінювання за темами дисципліни

Критерії оцінювання

Сума

Змістовий модуль 1

Т1

Т2

Т3

Т4

Т5

Т6

Т7

Т8

Т9

Т10

МКР

100

8

8

8

8

8

8

8

8

8

8

20

 
 
Форма контролю
залік