Центр освіти впродовж життя є структурним підрозділом Державного університету «Житомирська політехніка», що створений для проведення досліджень, навчання, розробки, виробництва та підтримки освітніх проєктів в університеті (Положення).
Центр здійснює ряд важливих освітніх функцій:
Науковий ступінь: кандидат філологічних наук
Вчене звання: доцент
Освіта: магістр з педагогічної освіти, викладач англійської мови і зарубіжної літератури
Наукові інтереси: комп’ютерна лексикографія, комп’ютерна, корпусна та структурна лінгвістики, медіалінгвістика, дистанційна освіта, освіта впродовж життя
Членство в радах, дорадчих та консультативних органах: Член Вченої ради університету Голова Вченої ради факультету.
Email: chernysh_oksana@ztu.edu.ua
Кабінет: 331
Дорослі, які навчаються, активніше беруть участь у житті суспільства: голосують, стають волонтерами або займають активні позиції в громадах. Освіта дорослих є інструментом розвитку критичного мислення.
Люди, які навчаються, ведуть здоровий спосіб життя та почувають себе краще. Освіта дорослих сприяє особистісному розвитку та реалізації. Здоров’я нашого суспільства залежить від навчання протягом усього життя.
Освіта змінює життя, вона відкриває нові можливості для роботи, створює шляхи до навчання, впливає на мистецькі уподобання людей та будує нові соціальні мережі.
Завдяки освіті дорослих соціальна мобільність збільшується, а суспільство вирівнюється. Навчання дорослих об'єднує людей з різних сфер діяльності та етапів життя.
Навчання на робочому місці є одним з ключових факторів участі дорослих у навчанні протягом усього життя. Освіта дорослих збільшує інновації та продуктивність працівників, підприємців та волонтерів, а це робить компанії більш успішними.
Освіта дорослих допомагає подолати цифровий розрив та забезпечує технічними компетенціями, що є ключовими для особистої реалізації, зайнятості, соціальної інтеграції та активної громадянської позиції.
Громадська освіта та міжкультурне навчання створюють інклюзивні суспільства та культури. Люди літнього віку, які навчаються, є більш активними, працюють довше і мають кращий стан здоров'я. Навчання, що включає різні покоління, дозволяє людям різного віку отримати користь від обміну знаннями.
Освіта дорослих сприяє розвитку компетентностей, забезпечує інформацією, створює простір для дискусій та прояву креативності нових підходів, необхідних для сталого розвитку. Зміна парадигми можлива лише завдяки критичним, свідомим та здатним до інновацій громадянам.
Освіта дорослих сприяє основним європейським та міжнародним стратегіям у сфері зростання, зайнятості, інновацій, справедливості, соціальної єдності, активного громадянства, зменшення бідності, зміни клімату, внутрішнього ринку, міграції, миру та багато іншого.
Інклюзивна освіта нині є актуальним, приорітетним і вкрай потрібним сектором у сучасному освітньому просторі. Такий напрям сприятиме різнорідній функціональності, серед яких: - доступність освіти; - гуманізація суспільства; - рівноправність та цінність кожної особистості у її можливостях досягати успіху; - гнучкість та мобільність, налагодження командної співпраці; - повноцінне включення людей з обмеженими можливостями у всі суспільні сфери; - зменшення сегрегації (відділення, обмеження) в системі освіти. Професійний розвиток, гуманність та перспективність можливого руху вперед для усіх на правах рівності сприятиме формуванню здорового, сучасного, а головне - зорієнтованого на європейську систему цінностей - суспільства. Відтак Центр освіти впродовж життя розроблює та впроваджує спеціальні адаптивні технології викладання, створює належні педагогічно-організаційні умови, відповідні системи підтримки для отримання якісної освіти студентами з особливими освітніми потребами, а також сприяє обізнаності університетської спільноти щодо інклюзивного розвитку, бере активну участь у розвитку інклюзивного середовища в університеті.
10005, Україна, м. Житомир,
вул.Чуднівська, 103