UA / EN
Центр освіти впродовж життя

Про центр


Про центр


Центр освіти впродовж життя є структурним підрозділом Державного університету «Житомирська політехніка», що створений для проведення досліджень, навчання, розробки, виробництва та підтримки освітніх проєктів в університеті (Положення).

Центр здійснює ряд важливих освітніх функцій:

  • здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення наукової діяльності з питань у галузі освіти щодо навчання осіб третього віку, інклюзивної освіти, теоретичних аспектів педагогіки; 
  • вивчення та моніторинг сучасних педагогічних практик, основ теоретичної корекційної педагогіки, проблем сучасної інклюзивної освіти з метою аналізу отриманого досвіду та його безпосереднього впровадження у відповідних педагогічних проєктах;
  • співпраця з державними організаціями та органами місцевого самоврядування, комерційними структурами, громадськими організаціями, ресурсними центрами;
  • організація відповідних досліджень, навчання та розробки освітніх проєктів в університеті;
  • організація та проведення заходів (конференцій, вебінарів, семінарів, тренінгів, різних форм підвищення кваліфікації тощо) з питань інноваційності, теоретико-методичних основ, особливостей інклюзивної освіти та її актуальних проблем, організації освітнього простору для осіб третього віку;
  • підтримка та сприяння виробництву та розвитку освітніх проєктів в університеті;
  • посилення співпраці із стейкхолдерами університету (внутрішніми і зовнішніми) в частині забезпечення надання послуг у сфері сучасної педагогіки.
завідувач Центру
Оксана Черниш
кандидат філологічних наук, доцент

завідувач Центру

Науковий ступінь: кандидат філологічних наук

Вчене звання: доцент

Освіта: магістр з педагогічної освіти, викладач англійської мови і зарубіжної літератури

Наукові інтереси: комп’ютерна лексикографія, комп’ютерна, корпусна та структурна лінгвістики, медіалінгвістика, дистанційна освіта, освіта впродовж життя

Членство в радах, дорадчих та консультативних органах: Член Вченої ради університету Голова Вченої ради факультету.

Email: chernysh_oksana@ztu.edu.ua

Кабінет: 331

Активне громадянство та демократія

Дорослі, які навчаються, активніше беруть участь у житті суспільства: голосують, стають волонтерами або займають активні позиції в громадах. Освіта дорослих є інструментом розвитку критичного мислення.

Здоров’я та самопочуття

Люди, які навчаються, ведуть здоровий спосіб життя та почувають себе краще. Освіта дорослих сприяє особистісному розвитку та реалізації. Здоров’я нашого суспільства залежить від навчання протягом усього життя.

Життєві навички особи

Освіта змінює життя, вона відкриває нові можливості для роботи, створює шляхи до навчання, впливає на мистецькі уподобання людей та будує нові соціальні мережі.

Соціальна згуртованість, справедливість та рівність

Завдяки освіті дорослих соціальна мобільність збільшується, а суспільство вирівнюється. Навчання дорослих об'єднує людей з різних сфер діяльності та етапів життя.

Зайнятість та робота

Навчання на робочому місці є одним з ключових факторів участі дорослих у навчанні протягом усього життя. Освіта дорослих збільшує інновації та продуктивність працівників, підприємців та волонтерів, а це робить компанії більш успішними.

Перехід на цифрові технології

Освіта дорослих допомагає подолати цифровий розрив та забезпечує технічними компетенціями, що є ключовими для особистої реалізації, зайнятості, соціальної інтеграції та активної громадянської позиції.

Міграція та демографічні зміни

Громадська освіта та міжкультурне навчання створюють інклюзивні суспільства та культури. Люди літнього віку, які навчаються, є більш активними, працюють довше і мають кращий стан здоров'я. Навчання, що включає різні покоління, дозволяє людям різного віку отримати користь від обміну знаннями.

 

Сталість

Освіта дорослих сприяє розвитку компетентностей, забезпечує інформацією, створює простір для дискусій та прояву креативності нових підходів, необхідних для сталого розвитку. Зміна парадигми можлива лише завдяки критичним, свідомим та здатним до інновацій громадянам.

Європейська та міжнародна політика

Освіта дорослих сприяє основним європейським та міжнародним стратегіям у сфері зростання, зайнятості, інновацій, справедливості, соціальної єдності, активного громадянства, зменшення бідності, зміни клімату, внутрішнього ринку, міграції, миру та багато іншого.

Інклюзивний розвиток, відновлення та розбудова миру

Інклюзивна освіта нині є актуальним, приорітетним і вкрай потрібним сектором у сучасному освітньому просторі. Такий напрям сприятиме різнорідній функціональності, серед яких: - доступність освіти; - гуманізація суспільства; - рівноправність та цінність кожної особистості у її можливостях досягати успіху; - гнучкість та мобільність, налагодження командної співпраці; - повноцінне включення людей з обмеженими можливостями у всі суспільні сфери; - зменшення сегрегації (відділення, обмеження) в системі освіти. Професійний розвиток, гуманність та перспективність можливого руху вперед для усіх на правах рівності сприятиме формуванню здорового, сучасного, а головне - зорієнтованого на європейську систему цінностей - суспільства. Відтак Центр освіти впродовж життя розроблює та впроваджує спеціальні адаптивні технології викладання, створює належні педагогічно-організаційні умови, відповідні системи підтримки для отримання якісної освіти студентами з особливими освітніми потребами, а також сприяє обізнаності університетської спільноти щодо інклюзивного розвитку, бере активну участь у розвитку інклюзивного середовища в університеті.

Контакти


Адреса

10005, Україна, м. Житомир,
вул.Чуднівська, 103

Соціальні мережі