Система управління якістю
Державний університет «Житомирська політехніка» – заклад вищої освіти технологічного профілю у північно-західному регіоні із багаторічними традиціями, потужними науковими школами, центром сучасних знань, досліджень і культури – формує нове покоління відповідальних лідерів інновацій, забезпечує умови для розвитку персональної й академічної свободи, якість освітніх послуг, зміцнює партнерство і спільноту, надає бізнесу кадри, нові технології та знання.
Наші цінності:
- Освіта через науку
- Відкритість і свобода думки
- Інноваційність та креативність
- Академічна доброчесність
- Відповідальність
- Мультикультурність
Політика Державного університету «Житомирська політехніка» у сфері якості спрямована на забезпечення високої конкурентоспроможності університету на внутрішньому та зовнішньому ринках освітянських послуг та науково-інноваційної діяльності. Керівництво університету забезпечує відповідність системи менеджменту якості вимогам міжнародних стандартів ISO 9000 і постійно підвищує її ефективність та результативність.
Система управління якістю Державного університету «Житомирська політехніка» призначена:
- забезпечувати результативну діяльність і здатність постійно надавати освітні послуги, які задовольняють вимоги замовника, застосовні законодавчі та регламентовані вимоги через виключення невідповідностей у діяльності;
- виявляти та реалізовувати можливості в розвитку, в тому числі спрямовані на підвищення задоволеності замовників і удосконалення освітніх послуг через аналізування даних та аналізування система управління якістю з боку ректорату;
- виявляти та управляти ризиками, що пов'язані з середовищем університету, його цілями та процесами, через запровадження стратегічного управління;
- знаходити баланс між результативністю та ефективністю через встановлення показників діяльності, моніторингу та вимірюванням процесів;
- демонструвати відповідність встановленим вимогам до системи управління якістю через проведення аудитів.
Система управління якістю Державного університету «Житомирська політехніка» базується на таких складових частинах:
- планування якості;
- контролювання якості;
- забезпечування якості;
- поліпшування якості.
![]() | ![]() |