UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Основи електронної демократії та електронної держави

Короткий опис навчальної дисципліни
Мета: формування комплексу професійної компетентності, щодо системи електронної демократії та електронної держави з використанням новітніх інформаційних і комунікаційних технологій, за для покращення рівня і якості державних послуг громадянам і подальшого інноваційного розвитку публічної служби.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Завдання: – формування сучасних теоретичних та практичних знань, умінь та навичок з електронної демократії та електронної держави, налагодження ефективних комунікацій з метою кращої підготовки до співробітництва та взаємодії в інформаційному суспільстві та суспільстві знань; – формування навичок самостійної роботи з традиційною літературою та джерелами в Інтернеті; – розвиток логічного та аналітичного мислення; – вироблення вміння застосовувати у професійній діяльності основні методи і принципи електронної демократії та електронної держави; – придбання практичних навичок з надання адміністративних послуг в системі електронної демократії та електронної держави.
Результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: – категорійно-понятійнийапарат проблематики інформаційного суспільства та електронної демократії та електронної держави; – загальні принципи, методи та моделі електронної демократії та електронної держави; – класифікацію, ієрархію та систему адміністративних послуг; – нормативно-правові засади забезпечення розвитку інформаційного суспільства та електронної демократії та електронної держави; – сутність, значення та основні етапи формування електронної демократії та електронної держави в Україні; – основні принципи, напрями і механізми трансформації системи публічного управління в Україні у відповідності з вимогами інформаційного суспільства; – організаційну систему управління впровадженням електронної демократії та електронної держави в Україні. вміти: – оцінювати та аналізувати стан електронної демократії та електронної держави; – застосовувати набуті навички в практичній діяльності щодо інформаційної політики; – оцінювати стан ведення органами державної влади та місцевого самоврядування своїх електронних інформаційних ресурсів; – використовувати найкращий зарубіжний та вітчизняний досвід у цій сфері; – здійснювати комплексний аналіз рівня готовності органів державної влади та місцевого самоврядування до впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; – організовувати обробку документації з метою здійснення інформаційного забезпечення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, установи або організації засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; – застосовувати комунікаційні та інформаційні технології в процесі підготовки, прийняття та впровадження управлінських рішень.
Перелік тем
Тема 1. Вступ до курсу. Концептуальні засади електронної демократії та електронної держави Тема 2. Етапи впровадження електронного урядування Тема 3. Електронна демократія та електронна держава Тема 4. Електронне урядування як обов’язкова умова розвитку електронної демократії Тема 5. Державна політика та державне управління розвитком інформаційного суспільства та електронного урядування Тема 6. Системи оцінювання розвитку інформаційного суспільства та електронного урядування Тема 7. Зарубіжний та вітчизняний досвід впровадження електронного урядування Тема 8. Проблеми інтеграції інформаційного простору України у світову інформаційну спільноту Тема 9. Організаційно-правове забезпечення електронного урядування в Україні. Стандартизація в електронному урядуванні Тема 10. Концепції розвитку інформаційного суспільства в Україні. Концепція розвитку електронного урядування в Україні. Тема 11. Інформаційна інфраструктура електронного урядування Тема 12. Упровадження систем електронного документообігу: робота з електронними документами
Система оцінювання
Методи контролю знань студентів: 1. Проміжні методи контролю по темах (усне опитування, тестові завдання) з зазначенням кількості балів, які можна отримати за кожну тему та за модуль в цілому, передбачають 100-бальну систему оцінювання. 2. Курсовий проект оцінюється окремо також по 100-бальній системі. 3. Екзамен проводиться письмово.
Форма контролю
залік