UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Інтернет-маркетинг

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Інтернет-маркетинг» пропонується як вибіркова навчальна дисципліна загальної підготовки. Предметом вивчення цієї дисципліни є теоретичні знання та практичні навички сфери діджитал-інструментів, що можуть бути корисними для тих, хто планує започатковувати бізнес чи вже його реалізує в контексті налаштування ефективної маркетингової діяльності. Окреслені теми умовно поділені на 2 модулі (змістовий модуль 1. Теоретичні базиси інтернет-маркетингу, змістовий модуль 2. Інструментарій інтернет-маркетинг і його аналітичне забезпечення)

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни – ознайомити студентів з особливостями сучасних діджитал-технологій, які будуть корисними як для звичайних користувачів мережевими ресурсами, так і для започаткування та розвитку бізнесу в Україні, навчити користуватися цифровими сервісами та застосовувати їх для потреб організації та ведення господарської діяльності в контексті налаштування ефективної маркетингової діяльності. Завданнями навчальної дисципліни є навчити студентів: – розуміти поняття «інтернет-маркетинг», «онлайн-формат», «офлайн-формат», «таргетована реклама», «контекстна реклама», «Email-маркетинг», «YouTube-маркетинг», «SEO» та особливості їх становлення з огляду на маркетингову діяльність, яка реалізовується в мережі «Інтернет»; – вміти використовувати цифрові сервіси Google та інші онлайн-сервіси для маркетингових потреб; – орієнтуватися в сучасних інструментах діджиталізації, що допомагають спрощувати започаткування, організацію та ведення бізнесу в Україні в контексті налаштування ефективної маркетингової діяльності

Результати навчання

У результаті вивчення дисципліни «Інтернет-маркетинг» студенти повинні знати: - особливості організації маркетингових комунікацій в мережі «Інтернет», причому як онлайн-, так і офлайн-форматів; - сучасні тренди інтернет-маркетингу; - основні методи проведення маркетингових досліджень в мережі «Інтернет»; - типи реклами в мережі «Інтернет»; - особливості маркетингу у соціальних мережах; - особливості маркетингу через Email-розсилки; - особливості YouTube-маркетингу; - базиси розуміння механізму налаштування пошукової оптимізації сайту (SEO); - основи вебаналітики сайту. У результаті вивчення дисципліни «Інтернет-маркетинг» студенти повинні вміти: - організовувати та вміти підтримувати маркетингові комунікації через інтернет; - організовувати процеси організації маркетингових кампаній у мережевому просторі; - порівнювати можливості різних цифрових інструментів задля оптимального вибору в процесах організації та управління рекламними кампаніями

Перелік тем

Тема 1. Маркетинг в мережі: сутність, цілі та інструментарій реалізації

Тема 2. Організація маркетингових досліджень в мережі «Інтернет»

Тема 3. Поняття і структура стратегії просування

Тема 4. Типи та призначення реклами в інтернеті

Тема 5. Таргетована та контекстна реклама

Тема 6. Маркетинг у соціальних мережах

Тема 7. Email-маркетинг

Тема 8. YouTube-маркетинг

Тема 9. Пошукова оптимізація сайту (SEO)

Тема 10. Основи вебаналітики сайту

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік