Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Інтернет-маркетинг
Навчальна дисципліна «Інтернет-маркетинг» пропонується як вибіркова навчальна дисципліна загальної підготовки. Предметом вивчення цієї дисципліни є теоретичні знання та практичні навички сфери діджитал-інструментів, що можуть бути корисними для тих, хто планує започатковувати бізнес чи вже його реалізує в контексті налаштування ефективної маркетингової діяльності. Окреслені теми умовно поділені на 2 модулі (змістовий модуль 1. Теоретичні базиси інтернет-маркетингу, змістовий модуль 2. Інструментарій інтернет-маркетинг і його аналітичне забезпечення)
Мета навчальної дисципліни – ознайомити студентів з особливостями сучасних діджитал-технологій, які будуть корисними як для звичайних користувачів мережевими ресурсами, так і для започаткування та розвитку бізнесу в Україні, навчити користуватися цифровими сервісами та застосовувати їх для потреб організації та ведення господарської діяльності в контексті налаштування ефективної маркетингової діяльності. Завданнями навчальної дисципліни є навчити студентів: – розуміти поняття «інтернет-маркетинг», «онлайн-формат», «офлайн-формат», «таргетована реклама», «контекстна реклама», «Email-маркетинг», «YouTube-маркетинг», «SEO» та особливості їх становлення з огляду на маркетингову діяльність, яка реалізовується в мережі «Інтернет»; – вміти використовувати цифрові сервіси Google та інші онлайн-сервіси для маркетингових потреб; – орієнтуватися в сучасних інструментах діджиталізації, що допомагають спрощувати започаткування, організацію та ведення бізнесу в Україні в контексті налаштування ефективної маркетингової діяльності
У результаті вивчення дисципліни «Інтернет-маркетинг» студенти повинні знати: - особливості організації маркетингових комунікацій в мережі «Інтернет», причому як онлайн-, так і офлайн-форматів; - сучасні тренди інтернет-маркетингу; - основні методи проведення маркетингових досліджень в мережі «Інтернет»; - типи реклами в мережі «Інтернет»; - особливості маркетингу у соціальних мережах; - особливості маркетингу через Email-розсилки; - особливості YouTube-маркетингу; - базиси розуміння механізму налаштування пошукової оптимізації сайту (SEO); - основи вебаналітики сайту. У результаті вивчення дисципліни «Інтернет-маркетинг» студенти повинні вміти: - організовувати та вміти підтримувати маркетингові комунікації через інтернет; - організовувати процеси організації маркетингових кампаній у мережевому просторі; - порівнювати можливості різних цифрових інструментів задля оптимального вибору в процесах організації та управління рекламними кампаніями
Тема 1. Маркетинг в мережі: сутність, цілі та інструментарій реалізації
Тема 2. Організація маркетингових досліджень в мережі «Інтернет»
Тема 3. Поняття і структура стратегії просування
Тема 4. Типи та призначення реклами в інтернеті
Тема 5. Таргетована та контекстна реклама
Тема 6. Маркетинг у соціальних мережах
Тема 7. Email-маркетинг
Тема 8. YouTube-маркетинг
Тема 9. Пошукова оптимізація сайту (SEO)
Тема 10. Основи вебаналітики сайту
Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)