UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Публічні дебати та ведення переговорів

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни
Курс «Публічні дебати та ведення переговорів» забезпечує формування у здобувачів вищої освіти необхідних навичок для проведення ефективних дебатів та ведення переговорів публічних виступів. Вивчення даної дисципліни має на меті ознайомити здобувачів вищої освіти із основними поняттями та ключовими проблемами теорії та практики ведення переговорів та дебатів, розкрити структуру і специфіку переговорного процесу, виявити соціокультурні традиції і національні стилі ведення переговорів та сформувати практичні навички щодо їх організаційної підготовки та безпосереднього ведення дебатів.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Цілі: ознайомлення здобувачів вищої освіти із основними поняттями та ключовими проблемами теорії та практики переговорів, формування системи знань про стратегію і тактику ведення дебатів та переговорного процесу, а також ознайомлення здобувачів вищої освіти з існуючими розробками в сфері міжнародних переговорів, сформувати практичні навички їх застосування. Задачі: надання здобувачам вищої освіти необхідних знань і практичних навичок організаційної підготовки до переговорів та ведення дебатів; набуття вмінь роботи з дипломатичними, політичними та міжнародноправовими джерелами щодо їх тлумачення і аналізу; ознайомити студентів з проблемами, пов'язаними з введенням переговорів та дебатів; сформувати практичні навички підготовчої роботи і безпосереднього ведення переговорів та дебатів.
Результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: - уміти використовувати сучасні методи наукового пізнання і здійснювати наукові дослідження - уміти застосовувати сучасні моделі управління та адміністрування, а також міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур. - уміти попереджати та нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України та визначати напрями розвитку на загальнодержавному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях. - уміти критично осмислювати проблеми та розв’язувати складні завдання - уміти використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології - уміти здійснювати ефективну комунікацію на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм. - уміти ініціювати, розробляти та впроваджувати інновації - уміти представляти органи публічного управління й організації, та презентувати для широкого загалу результати їх діяльності.
Перелік тем
Тема 1.Теоретичні основи ведення дебатів. Тема 2. Функції та культура дебатів. Тема 3. Функціональні ролі в дебатах. Тема 4.Дебати та потреба в дебатах. Тема 5. Управління очікуваними результатами дебатів. Тема 6. Загальна характеристика переговорної діяльності Тема 7.Основні завдання, функції та закономірності переговорної діяльності. Тема 8. Психологічні технології та прийоми ведення переговорів.
Система оцінювання
Поточний контроль має на меті оцінити роботу студентів за всіма видами аудиторної роботи (лекції, семінарські заняття) та відображає навчальні досягнення студентів щодо освоєння матеріалу дисципліни. Його інструментами є опитування, виступи на семінарах, дискусії, обговорення і поточне експрес-тестування. Бали на лекційному занятті виставляються за активність студента в дискусіях. Бали на семінарському занятті студент отримує за виконані ситуаційні завдання, командні роботи, зроблені доповіді, презентації, есе, активність під час дискусій. Під час підсумкового контролю засобами оцінювання результатів навчання з дисципліни є стандартизовані комп’ютерні тести.
Форма контролю
залік