UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Психологія особистісного розвитку

Короткий опис навчальної дисципліни
Постає питання про сутність особистості, шляхи її всебічного і гармонійного розвитку, про особливості, можливості і наслідки її матеріальної та духовної діяльності, вплив на природу і суспільство, про свободу і відповідальність людини в нових історичних та економічних умовах. Врахування психології особистості дасть змогу докорінно змінити наше українське суспільство, мобілізувати його потенціал на розбудову громадянського суспільства
Цілі та задачі навчальної дисципліни
1. Ознайомити студентів із класичними положеннями психологічної науки про сутність особистості, її структуру, мотивацію та унікальні аспекти функціонування (творчість, самореалізацію, зрілість, психічне здоров’я). 2. Створити необхідні умови для опрацювання сучасного досвіду психологічного аналізу особистості. 3. Сприяти розвитку психологічної культури педагога, показати засобами теоретичної та експериментальної психології складність психічного життя особистості, розвивати інтерес до самопізнання.
Результати навчання
- здатність аналізувати теоретичні підходи до вивчення поняттяособистості; - виявляти закономірності становлення й розвитку особистості; - здатність аналізувати та оцінювати компоненти структури особистості; - аналізувати та оцінювати місце й роль процесів самопізнання в психічному розвитку особистості; - виявляти внутрішні та зовнішні психічні ресурси особистості.
Перелік тем
Модуль І. Основні підходи до вивчення особистості в психології Тема 1. Психологія особистості як наукова дисципліна Тема 2. Концепції особистості фрейдизму і неофрейдизму Тема 3. Диспозиційний напрям у психології особистості Тема 4. Когнітивний підхід до особистості Тема 5. Гуманістичний напрям у психології особистості Тема 6. Теорії особистості психологів США і Европи Тема 7. Особистість у радянській психології Модуль ІІ. Психологічна характеристика особистісного розвитку Тема 1. Індивідуально-психологічні властивості особистості Тема 2. Соціально-психологічна характеристика особистості Тема 3. Розвиток і формування особистості
Система оцінювання
модуль 1 - 70 балів модуль 2 - 30 балів
Форма контролю
залік