UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Політичне іміджмейкерство

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни
Курс "Політичне іміджмейкерство" спрямований на ознайомлення здобувачів з особливостями дослідження проблем сучасної політичної іміджелогії в контексті використання політичних, іміджевих та комунікаційних технологій, механізмів впливу іміджу, особливостей та засобів формування політичного іміджу; основні напрямки діяльності іміджмейкерів та психологічні технології створення іміджу; сформувати вміння та навички в галузі конструювання бажаного іміджу об’єкта (людини, організації тощо).
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Сформувати у студентів розуміння ролі та значення іміджу в політиці та його впливу на формування авторитету та забезпечення успішного просування в кар’єрі окремого фахівця, а також цілісного уявлення про особливості формування позитивного та ефективного іміджу організації, що базується на знанні психологічних основ іміджування, теоретичних знаннях та практичних навичках самопрезентації у вербальному та невербальному спілкуванні.
Результати навчання
У результаті вивчення курсу студент повинен знати: - теоретико-методологічну базу та структуру політичної іміджелогії, ключові поняття навчальної дисципліни; - основні етапи конструювання іміджу; - коючові функції та типології політичного іміджу; - принципи й закони створення іміджу політичного діяча; - психологічні технології політичного іміджмейкінгу; - спеціальні види політичного іміджу; уміти: - володіти навичками сучасного іміджмейкера зі створення іміджу фірми, корпорації, партії крізь призму людського фактора; - складати приблизний проект-програму створення різних видів іміджу; - аналізувати політичний імідж з точки зору його адекватності ситуації та ефективності; - створювати особистий імідж; - розробляти механізми впливу імідж-образу на масову свідомість; - застосовувати навички колористики та стилістики; - професійно і творчо підходити до характеристики іміджу політичного суб’єкта та його трансформації; - вивчати психологію аудиторії, враховувати її настрої при рішенні конкретних професійних завдань.
Перелік тем
Тема 1. Імідж як феномен сучасного світу. Етапи створення іміджу та технології його формування Тема 2. Структура політичної іміджелогії Тема 3. Формування політичного іміджу та його типологія Тема 4. Організація ділових письмових контактів як елемент іміджелогії Тема 5. Організація ділових зустрічей як інструмент формування ділового іміджу Тема 6. Створення іміджу політичного діяча. Невербальні елементи іміджелогії Тема 7. Зовнішній вигляд як запорука успішного ділового іміджу Тема 8. Гостинність. Протокол дарування.
Система оцінювання
Поточний контроль має на меті оцінити роботу студентів за всіма видами аудиторної роботи (лекції, семінарські заняття) та відображає навчальні досягнення студентів щодо освоєння матеріалу дисципліни. Його інструментами є опитування, виступи на семінарах, дискусії, обговорення і поточне експрес-тестування. Бали на лекційному занятті виставляються за активність студента в дискусіях. Бали на семінарському занятті студент отримує за виконані ситуаційні завдання, командні роботи, зроблені доповіді, презентації, есе, активність під час дискусій. Під час підсумкового контролю засобами оцінювання результатів навчання з дисципліни є стандартизовані комп’ютерні тести.
Форма контролю
залік