Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Дизайн мислення
Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Викладач
Короткий опис навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Дизайн мислення» є оволодіння теоретичними знаннями і практичними навиками, які необхідні для визначення існуючих проблем потенційних клієнтів та генерування інноваційних шляхів їх вирішення
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Основними завданнями вивчення дисципліни «Дизайн мислення» є:
• сформувати системний підхід до дизайнерського мислення;
• посилити навики творчого мислення у вирішенні проблемних питань;
• зміцнити навики колективної роботи у сфері пошуку інноваційних шляхів вирішення існуючих проблем;
• засвоїти методи генерування інноваційних підходів до рішення існуючої проблеми.
Результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
• знання алгоритму розробки стратегії вирішення проблем та прийняття рішень, комунікацій та управління в умовах мінливості середовища;
• спеціальних принципів функціонування технологій, моделювання та стратегічної розробки етапів послідовного, інтегративного впровадження та використання на практиці.
вміти:
• вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта;
• планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності;
• вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації;
• вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними;
• вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта;
• використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу;
• розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
Перелік тем
Тема 1. Концепція дизайн-мислення: принципи, процес. Емпатія: розуміння людських потреб та нестатків
Тема 2. Визначення проблеми: переформування та визначення проблеми людино-орієнтованими способами
Тема 3. Генерація ідей: техніки та інструменти створення концепції рішень
Тема 4. Прототипування: застосування практичного підходу до моделювання ідей
Тема 5. Тестування: розробка прототипу варіанту рішення проблеми та оцінка отриманих результатів
Система оцінювання
50 балів модуль 1, 50 балів модуль 2;
зокрема, пропорційно виконаним завданням, у т.ч. на Освітньому порталі Житомирської політехніки
Форма контролю
залік