UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Дизайн мислення

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни «Дизайн мислення» є оволодіння теоретичними знаннями і практичними навиками, які необхідні для визначення існуючих проблем потенційних клієнтів та генерування інноваційних шляхів їх вирішення
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Основними завданнями вивчення дисципліни «Дизайн мислення» є: • сформувати системний підхід до дизайнерського мислення; • посилити навики творчого мислення у вирішенні проблемних питань; • зміцнити навики колективної роботи у сфері пошуку інноваційних шляхів вирішення існуючих проблем; • засвоїти методи генерування інноваційних підходів до рішення існуючої проблеми.
Результати навчання
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати: • знання алгоритму розробки стратегії вирішення проблем та прийняття рішень, комунікацій та управління в умовах мінливості середовища; • спеціальних принципів функціонування технологій, моделювання та стратегічної розробки етапів послідовного, інтегративного впровадження та використання на практиці. вміти: • вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта; • планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності; • вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації; • вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними; • вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта; • використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу; • розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
Перелік тем
Тема 1. Концепція дизайн-мислення: принципи, процес. Емпатія: розуміння людських потреб та нестатків Тема 2. Визначення проблеми: переформування та визначення проблеми людино-орієнтованими способами Тема 3. Генерація ідей: техніки та інструменти створення концепції рішень Тема 4. Прототипування: застосування практичного підходу до моделювання ідей Тема 5. Тестування: розробка прототипу варіанту рішення проблеми та оцінка отриманих результатів
Система оцінювання
50 балів модуль 1, 50 балів модуль 2; зокрема, пропорційно виконаним завданням, у т.ч. на Освітньому порталі Житомирської політехніки
Форма контролю
залік