Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Технології програмування
Основною метою навчальної дисципліни є придбання, узагальнення і систематизація теоретичних знань в галузі розробки крос-платформних комп’ютерних ігор та створення ігрового контенту за допомогою рушія Unity
Метою навчальної дисципліни є формування у студентів міцної теоретичної основи, необхідної для подальшої роботи, отримання теоретичних знань та практичних навиків в галузі розробки крос-платформних комп’ютерних ігор за допомогою рушія Unity. Отримання знань та формування практичних навичок щодо роботи з шаблонами проектування у специфіці геймдева.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
– створення ігрових додатків на базі рушія Unity;
– оволодіння повним циклом розробки типового ігрового додатку;
– розробка ігрових додатків для різних платформ (Windows,Android, iOS);
– використання теоретичних та практичних знань мови С# для управління Game-об’єктами;
– тестування ігрових додатків.
В результаті вивчення дисципліни буде створено наступні ігри:
- 2D-платформер;
- Classic Tower Defense;
- Shooter від першого лиця.
Тема 1. Огляд ринку геймдеву
Тема 2. Основи роботи в середовищі Unity
Тема 3.Введення в систему тайлових карт Unity
Тема 4. Анімація Unity. Типи анімації
Тема 5. 2D Анімація. Спрайтова анімація
Тема 6. Програмування ігрових механік. Введення у UI
Тема 7. Ландшафт в Unity3D. Створення террейн в Unity 3D
Тема 8. ЗD Анімація
Тема 9. Лицьова анімація
Тема 10. Використання NavMesh для навігації ІІ в Unity
Тема 11. Створення простого інвентарю у грі на Unity
Тема 12. Технологія розробки крос-платформних комп’ютерних ігор
Тема 13. Augmented Reality
Поточне та підсумкове тестування за теоретичним матеріалом, захист лабораторних робіт у формі співбесіди.