UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Технології програмування

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра комп'ютерних наук
Короткий опис навчальної дисципліни

Основною метою навчальної дисципліни є придбання, узагальнення і систематизація теоретичних знань в галузі розробки крос-платформних комп’ютерних ігор та створення ігрового контенту за допомогою рушія Unity

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни є формування у студентів міцної теоретичної основи, необхідної для подальшої роботи, отримання теоретичних знань та практичних навиків в галузі розробки крос-платформних комп’ютерних ігор за допомогою рушія Unity. Отримання знань та формування практичних навичок щодо роботи з шаблонами проектування у специфіці геймдева.

Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:

– створення ігрових додатків на базі рушія Unity;

– оволодіння повним циклом розробки типового ігрового додатку; 

– розробка ігрових додатків для різних платформ (Windows,Android, iOS);

– використання теоретичних та практичних знань мови С# для управління Game-об’єктами;

– тестування ігрових додатків.

Результати навчання

В результаті вивчення дисципліни буде створено наступні ігри:

- 2D-платформер;

- Classic Tower Defense;

- Shooter від першого лиця.

Перелік тем

Тема 1. Огляд ринку геймдеву

Тема 2. Основи роботи в середовищі Unity

Тема 3.Введення в систему тайлових карт Unity

Тема 4. Анімація Unity. Типи анімації

Тема 5. 2D Анімація. Спрайтова анімація

Тема 6. Програмування ігрових механік. Введення у UI

Тема 7. Ландшафт в Unity3D. Створення террейн в Unity 3D

Тема 8. ЗD Анімація

Тема 9. Лицьова анімація

Тема 10. Використання NavMesh для навігації ІІ в Unity

Тема 11. Створення простого інвентарю у грі на Unity

Тема 12. Технологія розробки крос-платформних комп’ютерних ігор

Тема 13. Augmented Reality

Система оцінювання

Поточне та підсумкове тестування за теоретичним матеріалом, захист лабораторних робіт у формі співбесіди.

Форма контролю
залік