Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Брендинг та конкурентноспроможність міста
1. Вміти використовувати поняття брендингу, розуміти правильність побудови ефективної системи брендингу.
2. Розуміти поняття та межі міста, вміти визначати аудиторію міста, її потреби.
3. Розуміти поняття конкурентоспроможності міста, знати та використовувати критерії оцінки конкурентоспроможності міст.
4. Вміти аналізувати та розробляти політики у сфері розробки та формування систем брендингу міст.
1. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень.
2. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії
3. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками,проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загальноорганізаційних структур
Орієнтовний перелік тем дисципліни:
1. Розвиток поняття брендингу: від брендингу корпорацій до брендингу міст
2. Що таке система брендингу та як її побудувати
3. Що таке місто. Поняття та межі міст, аудиторія міста
4. Оцінка ефективності міського простору за 12 критеріями успішності
5. Конкурентоспроможність міста, напрямки її підвищення
6. Мережевий урбанізм як форма підвищення конкурентоспроможності міста
7. Приклади побудови ефективних брендингових систем на прикладі міст Європи та світу
8. Методи оцінки конкурентоспроможності міст. Місце в рейтингу українських міст
100-бальна система оцінювання. Бали отримуються за виконані завдання та за активність під час занять.