UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Брендинг та конкурентноспроможність міста

Короткий опис навчальної дисципліни

Цілі та задачі навчальної дисципліни

1. Вміти використовувати поняття брендингу, розуміти правильність побудови ефективної системи брендингу.

2. Розуміти поняття та межі міста, вміти визначати аудиторію міста, її потреби.

3. Розуміти поняття конкурентоспроможності міста, знати та використовувати критерії оцінки конкурентоспроможності міст.

4. Вміти аналізувати та розробляти політики у сфері розробки та формування систем брендингу міст.

Результати навчання

1. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень.

2. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії

3. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками,проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загальноорганізаційних структур

Перелік тем

Орієнтовний перелік тем дисципліни:
1. Розвиток поняття брендингу: від брендингу корпорацій до брендингу міст
2. Що таке система брендингу та як її побудувати
3. Що таке місто. Поняття та межі міст, аудиторія міста
4. Оцінка ефективності міського простору за 12 критеріями успішності
5. Конкурентоспроможність міста, напрямки її підвищення
6. Мережевий урбанізм як форма підвищення конкурентоспроможності міста
7. Приклади побудови ефективних брендингових систем на прикладі міст Європи та світу
8. Методи оцінки конкурентоспроможності міст. Місце в рейтингу українських міст

Система оцінювання

100-бальна система оцінювання. Бали отримуються за виконані завдання та за активність під час занять.

Форма контролю
залік