UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Політичний PR

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра міжнародних відносин і політичного менеджменту
Короткий опис навчальної дисципліни
Актуальність вивчення цієї освітньої компоненти обумовлюється необхідністю фахівцям з публічного управління та адміністрування розуміти особливості впливу пропагандистських і маніпулятивних практик на масову свідомість.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Метою освоєння ОК «Політичний PR» є оволодіння здобувачами вищої освіти навичок здійснення PR-діяльності в політичній сфері. Основними завданнями вивчення освітньої компоненти є: - формувати вміння здійснювати планування, огранізовувати та проводити PR-кампанії, розробки та реалізації PR-проектів і програм; - знати комплексні методи вирішення організаційних, медійних та інших супровідних завдань у процесі здійснення політичних PR-кампаній; - проводити якісні та кількісні маркетингові, соціологічні та медійні досліджень під час здійснення PR-кампанії; - володіти навиками формування та просування іміджу політичних діячів та організацій.
Результати навчання
Здобувач вищої освіти повинен знати: • зміст та основні поняття дисципліни; • особливості принципів управління, що використовуються практиками PR; • основні інструменти пабліситі; • прийоми PR у рекламі; Студент повинен вміти: • здійснювати інформаційно-аналітичну діяльність як особливий напрям інформаційної діяльності; • планувати та організовувати PR; • застосовувати інструменти PR, політичного рекламування, імджмейкерства. Набуття соціальних навичок (soft-skills): аналітичне мислення; комунікаційні якості; креативність.
Перелік тем
1. Предмет політичного PR. 2. Історія становлення PR. 3. Загальна характеристика системи політичного PR. 4. Планування, організація та здійснення політичного PR. 5. Інструменти політичної PR-комунікації 6. Канали політичної PR-комунікації. 7. PR та неформальні комунікації. 8. Інформаційно-аналітичне дослідження в політичній сфері. 9. Політична реклама. 10. Стратегії проведення рекламних політичних кампаній 11. Іміджмейкинг в політичній сфері. 12. Структура іміджу політичної організації 13. Антикризові PR-технології. 14. Конструктивні та деструктивні політичні технології.
Система оцінювання
50 балів – модуль 1; 50 балів – модуль 2
Форма контролю
залік