Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Політичний PR
Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Викладач
Короткий опис навчальної дисципліни
Актуальність вивчення цієї освітньої компоненти обумовлюється необхідністю фахівцям з публічного управління та адміністрування розуміти особливості впливу пропагандистських і маніпулятивних практик на масову свідомість.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Метою освоєння ОК «Політичний PR» є оволодіння здобувачами вищої освіти навичок здійснення PR-діяльності в політичній сфері.
Основними завданнями вивчення освітньої компоненти є:
- формувати вміння здійснювати планування, огранізовувати та проводити PR-кампанії, розробки та реалізації PR-проектів і програм;
- знати комплексні методи вирішення організаційних, медійних та інших супровідних завдань у процесі здійснення політичних PR-кампаній;
- проводити якісні та кількісні маркетингові, соціологічні та медійні досліджень під час здійснення PR-кампанії;
- володіти навиками формування та просування іміджу політичних діячів та організацій.
Результати навчання
Здобувач вищої освіти повинен знати:
• зміст та основні поняття дисципліни;
• особливості принципів управління, що використовуються практиками PR;
• основні інструменти пабліситі;
• прийоми PR у рекламі;
Студент повинен вміти:
• здійснювати інформаційно-аналітичну діяльність як особливий напрям інформаційної діяльності;
• планувати та організовувати PR;
• застосовувати інструменти PR, політичного рекламування, імджмейкерства.
Набуття соціальних навичок (soft-skills):
аналітичне мислення; комунікаційні якості; креативність.
Перелік тем
1. Предмет політичного PR.
2. Історія становлення PR.
3. Загальна характеристика системи політичного PR.
4. Планування, організація та здійснення політичного PR.
5. Інструменти політичної PR-комунікації
6. Канали політичної PR-комунікації.
7. PR та неформальні комунікації.
8. Інформаційно-аналітичне дослідження в політичній сфері.
9. Політична реклама.
10. Стратегії проведення рекламних політичних кампаній
11. Іміджмейкинг в політичній сфері.
12. Структура іміджу політичної організації
13. Антикризові PR-технології.
14. Конструктивні та деструктивні політичні технології.
Система оцінювання
50 балів – модуль 1;
50 балів – модуль 2
Форма контролю
залік