Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Конституційно-процесуальне право (262)
дана дисципліна передбачає набуття та поглиблення знань здобувачів вищої освіти щодо змісту конституційно-процесуального права, зокрема, про поняття, предмет, методи, процедурно-процесуальні норми галузі, процедурно-процесуальні правовідносини, джерела, а також систему конституційно-процесуального права України.
набуття та поглиблення знань здобувачів вищої освіти щодо змісту конституційно-процесуального права, зокрема, про поняття, предмет, методи, процедурно-процесуальні норми галузі, процедурно-процесуальні правовідносини, джерела, а також систему конституційно-процесуального права України.
Вміти застосовувати набуті знання у різних правових ситуаціях, виокремлювати юридично значущі факти і формувати обґрунтовані правові висновки.
Готувати проекти необхідних актів застосування права відповідно до правового висновку зробленого у різних правових ситуаціях.
Тема 1. Конституційно-процесуальне право як галузь права та навчальна дисципліна |
Тема 2. Виборчий процес та проведення референдумів |
Тема 3. Організація виборів Президента України |
Тема 4. Організація виборів народних депутатів України |
Тема 5. Організація місцевих виборів |
Тема 7. Державотворчий процес |
|
ТЕМА 8. Конституційно-процесуальні засади утворення і діяльності Конституційного Суду України |
Тема 9. Основи правотворчого процесу та історичні передумови конституційного процесу в Україні |
Тема 10. Організація підготовки і проведення сесій органів місцевого самоврядування |
Тема 11. Організація роботи виконавчих органів місцевого самоврядування |
Тема 12. Порядок реалізації деяких конституційних прав і свобод людини в окремих галузях державного і суспільного життя |
Тема 13. Поняття та процесуальні проблеми відповідальності у конституційно-процесуальному праві |
Оцінювання сформованих компетентностей у здобувачів вищої освіти здійснюється за накопичувальною 100-бальною системою. 50 балів – модуль 1; 50 балів – модуль 2; Відповідно контрольні заходи включають: поточний контроль, що здійснюється протягом семестру під час проведення лекційних, практичних занять і оцінюється сумою набраних балів; модульний контроль, що проводиться за відповідний змістовий модуль і має на меті інтегровану оцінку результатів навчання здобувача вищої освіти після вивчення матеріалу з логічно завершеної частини дисципліни – змістового модуля.