UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Конституційно-процесуальне право (262)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра права та правоохоронної діяльності
Короткий опис навчальної дисципліни

дана дисципліна передбачає набуття та поглиблення знань здобувачів вищої освіти щодо змісту конституційно-процесуального права, зокрема, про поняття, предмет, методи, процедурно-процесуальні норми галузі, процедурно-процесуальні правовідносини, джерела, а також систему конституційно-процесуального права України.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

набуття та поглиблення знань здобувачів вищої освіти щодо змісту конституційно-процесуального права, зокрема, про поняття, предмет, методи, процедурно-процесуальні норми галузі, процедурно-процесуальні правовідносини, джерела, а також систему конституційно-процесуального права України.

Результати навчання

Вміти застосовувати набуті знання у різних правових ситуаціях, виокремлювати юридично значущі  факти і формувати обґрунтовані правові висновки.

Готувати проекти необхідних актів застосування права відповідно до правового висновку     зробленого у різних правових ситуаціях.

Перелік тем

Тема 1. Конституційно-процесуальне право як галузь права та навчальна дисципліна

Тема 2. Виборчий процес та проведення референдумів

Тема 3. Організація виборів Президента України

Тема 4. Організація виборів народних депутатів України

Тема 5. Організація місцевих виборів

Тема 7. Державотворчий процес

 

ТЕМА 8. Конституційно-процесуальні засади утворення і діяльності Конституційного Суду України

Тема 9. Основи правотворчого процесу та історичні передумови конституційного процесу в Україні

Тема 10. Організація підготовки і проведення сесій органів місцевого самоврядування

Тема 11. Організація роботи виконавчих органів місцевого самоврядування

Тема 12. Порядок реалізації деяких конституційних прав і свобод людини в окремих галузях державного і суспільного життя

Тема 13. Поняття та процесуальні проблеми відповідальності у конституційно-процесуальному праві

Система оцінювання

Оцінювання сформованих компетентностей у здобувачів вищої освіти здійснюється за накопичувальною 100-бальною системою. 50 балів – модуль 1; 50 балів – модуль 2; Відповідно контрольні заходи включають: поточний контроль, що здійснюється протягом семестру під час проведення лекційних, практичних занять і оцінюється сумою набраних балів; модульний контроль, що проводиться за відповідний змістовий модуль і має на меті інтегровану оцінку результатів навчання здобувача вищої освіти після вивчення матеріалу з логічно завершеної частини дисципліни – змістового модуля.

Форма контролю
залік