UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Іноземна мова (за проф. спрямуванням)

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра педагогічних технологій та мовної підготовки
Короткий опис навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Іноземна мова за професійним спрямуванням» відповідає освітньо- професійній програмі підготовки бакалаврів.Об’єктом вивчення навчальної дисципліни є система іноземної мови професійного спрямування і види мовленнєвої діяльності (говоріння, аудіювання, читання і письмо) на основі соціально- політичних, публіцистичних та економічних текстів, ділової документації, контрактів та угод, торговельної та фінансової документації, діалогів, а також навчальних аудіо- та відеоматеріалів у сфері майбутньої професійної діяльності.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Поставленими цілями вивчення данної дисціпліни є формування лінгвістичної й комунікативно-діяльнісної іншомовної компетентності у професійній сфері . Основними завданнями під час вичення дисципліни є підвищення рівня професійно-комунікактивних знань; засвоєння базових понять та термінів повязаних з професійною діяльністю; розвиток навичок та умінь укладання різних типів документів іноземною мовою; знайомство з особливостями міжкультурної комунікації;практичне застосування іноземної мови у сучасній професійній діяльності.
Результати навчання
У результаті вивчення дисципліни студент має знати мовний матеріал: лексика, граматика, структурні, розмовні моделі,ідіоматичні структури у тому числі: граматичні структури, типові для усної й письмової професійно- орієнтованої комунікації; загальновживану, загальноекономічну й професійну лексику;правила ділового етикету та міжкультурної комунікації ; мовні особливості ділового спілкування, а також спілкування у мережі Інтернет; вміти: користуватися іноземною мовою у професійній діяльності та у побутовому спілкуванні,розуміти зміст текстів професійно-орієнтованого характеру певного рівня складності;здійснювати пошук інформації за завданням, збирання, аналіз даних, необхідних для вирішення умовно-професійних завдань; працювати з іншомовними джерелами інформації; презентувати іншомовну інформацію професійного характеру у вигляді переказу або доповіді; сприймати на слух зміст навчальних аудіо матеріалів професійного спрямування; брати активну участь у дискусіях, обґрунтовувати власну точку зору; здійснювати ефективну професійну комунікацію з представниками інших культур.
Перелік тем
1.Структура компанії. Типи компаній. Спілкування : як стати чудовим оратором. Аудіювання: інтерв’ю успішного оратора. Ідіоми. Ціна успіху : вчимося коментувати іншомовний матеріал.Ідіоматичні вирази в професійному спілкуванні. 2. Типи компаній. Узгодження часів. Пряма та непряма мова. Наказовий спосіб дієслова. 3.Набір персоналу. Ведення банківської справи. Ефективність діяльності компанії.Ділове спілкування. Правила поведінки під час співбесіди (рольові ігри). Граматика. Умовні речення. Абревіатури. 4. Ведення банківської справи. Інфінітив та конструкції з ним.Мова спеціальності. Гроші: історія їх виникнення, функції, операції з грошима, банківська справа, види банків, роль банків у структурі економіки країни, сучасні технології у банківській справі. Ділове спілкування. Аналіз щорічного звіту Центрального банку. Аналіз банківського рахунку. 5. Ефективність діяльності компанії. Participle I, II.Мова спеціальності. Організація робочих процесів. Сучасні інноваційні технології. Засоби оцінювання діяльності компанії. Аудит. Річний звіт та його складові частини.Граматика. Participle I, II. 6. Ризики. Обговорення різних аспектів ризику.Опис ризиків. Сткпені порівняння. Досягнення згоди.Пишемо доповідь. 7.Міжкультурна комунікація.Робота на міжнародних ринках.Презентація. 8.Тім-білдінг.Рогбота в команді.Використання фінансових термінів та понять.Способи ведення переговорів.Написання висновків. 9.Обслуговування клієнтів. Скарги. Герундій.Аудіювання.Робота зі скаргами. 10.Кризові ситуації.Способи вирішення проблем.Conditionals.Запитуємо та даємо відповіді на складні питання.Плануємо прес-конференцію.Пишемо доповідь.
Система оцінювання
Система оцінювання дисципліни є кредитно - модульна система Європейської кредитно-трансферної та акумулюючої системи (ECTS). Ключовими елементами КМСОНП є: залікові кредити, як міра трудомісткості та якості навчальної роботи студента, і стимулююча рейтингова система оцінювання (РСО).В основу РСО покладено поопераційний контроль і накопичення рейтингових балів за різнобічну навчально-пізнавальну діяльність студентів у процесі навчання. Метою рейтингової системи оцінювання є інтенсифікація навчального процесу та підвищення якості підготовки фахівців, підвищення мотивації студентів до активного, свідомого навчання, систематичної самостійної роботи протягом семестру та відповідальності за результати навчальної діяльності та інше. 90-100 "A" - Відмінно - відмінна робота з однією незначною помилкою; 82-89 "B" - Дуже добре - вище за середнє, але з декількома помилками; 75-81 "C" - Добре - звичайна робота з декількома значними помилками; 67-74 "D" - Задовільно - посередньо, зі значними недоліками; 60-66 "E" - Достатньо - виконання задовольняє мінімум критеріїв оцінки; 35-59 "FX"- Не здано для одержання кредиту потрібна деяка доробка; 1 - 34 "F" - Не здано для одержання кредиту потрібна значна доробка.
Форма контролю
залік