UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Digital literacy

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Цифрова грамотність» (Digital literacy) пропонується як вибіркова навчальна дисципліна фахової підготовки. Предметом вивчення цієї дисципліни є середовище, яке виникає внаслідок використання розумних цифрових технологій та новітніх інформаційних інструментів, які сприяють пришвидшенню процесів цифрової трансформації суспільства і економіки. Окреслені теми поділені на 2 модулі (змістовий модуль 1. Методологічні основи цифрової грамотності, змістовий модуль 2. Практичні аспекти цифрової грамотності)

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення навчальної дисципліни «Цифрова грамотність» (Digital literacy) є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи теоретичних знань та практичних вмінь з використання цифрових технологій для доступу, організації, аналізу та оцінки цифрової інформації; відповідної соціальної поведінки в цифровому середовищі, включаючи правові та етичні фактори, пов'язані з використанням цифрових технологій та контенту; заходів для захисту особистих даних та безпеки. Основним завданням цієї навчальної дисципліни є розвиток цифрових компетентностей та підвищення рівня цифрової грамотності у майбутніх фахівців; формування уміння орієнтуватися в потоці цифрової інформації, працювати з нею, обробляти і вбудовувати інформаційні технології в практичну діяльність; вивчення основних підходів до цифровізації соціально-економічної системи країни; сприяння формуванню інформаційної культури здобувачів освіти.

Результати навчання

У результаті вивчення дисципліни «Цифрова грамотність» студенти повинні знати: сутність інформаційного суспільства, основні компоненти цифрового світу та економіки, принципи використання цифрових технологій в економічній діяльності, що дозволить майбутнім фахівцям ефективно вирішувати професійні задачі; основи захисту персональних даних та безпеки в цифровому середовищі. У результаті вивчення дисципліни «Цифрова грамотність» студенти повинні вміти: працювати з даними; розробляти, редагувати та інтегрувати цифровий контент; використовувати цифрові технології для комунікації, поширення та обміну даними; ефективно інтегрувати цифрові технології у повсякденне життя; забезпечувати управління сучасними інформаційними системами з урахуванням їх архітектури, конфігурації, програмного забезпечення та організаційної структури; поєднувати знання, уміння, навички та ставлення щодо використання цифрових технологій для спілкування, особистого розвитку, роботи, участі в суспільному житті відповідно до сфери компетенцій; належним чином (безпечно, творчо, критично, етично) виконувати комплексні завдання в цифровому середовищі.

Перелік тем

Тема 1. Дані та інформація, знання, мудрість

Тема 2. Вступ до цифрового світу

Тема 3. Соціальні мережі, їх вплив на людину та суспільство

Тема 4. Забезпечення безпеки при використанні цифрових технологій

Тема 5. Торгові майданчики та основи безпечних цифрових платежів

Тема 6. Цифрові гроші (криптовалюти)

Тема 7. Машинне навчання та штучний інтелект

Тема 8. Цифрові сервіси України. Дія

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік