Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Бренд-менеджмент
Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Викладач
Короткий опис навчальної дисципліни
Дисципліна «Бренд-менеджмент» забезпечує поглиблене вивчення управлінських концепцій, наукового обґрунтування технологій, інструментів і стратегій брендінгу, а також практичне застосування набутих умінь та навичок у різних сферах економіки, різних рівнях прийняття управлінських рішень. Дисципліна поєднує сучасні думки, підходи, досвід та досягнення різних учасників економічних відносин, що залучаються у практику бренд-менеджменту.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Мета викладання дисципліни «Бренд-менеджмент» - засвоєння системи та методів формування брендів у системі маркетингу, змісту та функції політики просування брендів з погляду теорії взаємодії суб’єктів ринкових відносин, що допоможе майбутнім фахівцям ухвалювати ефективні виробничі, організаційні й наукові рішення, які відповідатимуть сучасним вимогам. Отримані у процесі вивчення дисципліни знання та навички допоможуть згодом підготувати матеріали для підприємств, розробити бренд продукту, здійснювати моніторинг рекламних повідомлень і масових комунікацій у галузі підприємницької діяльності. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опанування головних принципів та механізмів організації бренд- менеджменту під час просування продукту; розширення знань про інтегрування інструментів комунікацій бренд-менеджменту; опанування основ моделювання розвитку бренду; опанування методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.
Результати навчання
У результаті вивчення цієї навчальної дисципліни студент повинен уміти:
практично застосовувати на практиці методи дослідження брендів, брендингу та їх впливу на успіх продукту;
використовувати методи аналізу бізнес-комунікацій у бізнесі;
застосовувати практично здобуті навички з підготовки моделей створення брендів та оцінювання їх потенціалу;
розробляти типові схеми написання брендів у каналах товарообігу;
володіти основами управління успіхом підприємства на основі брендів та брендингу;
бути готовим до кооперації з колегами, роботи в колективі;
знаходити організаційно-управлінські рішення та відповідати за них;
оцінювати умови та наслідки прийняття організаційно управлінських рішень;
аналізувати взаємозв’язки між функціональними стратегіями компаній для підготовки збалансованих управлінських рішень;
аналізувати поведінку споживачів і формування попиту;
знати економічні основи поведінки організацій; аналізувати специфіку просування брендів на зовнішніх ринках.
Перелік тем
Тема 1: Бренд-менеджмент: поняття, зміст. Класифікація брендів.
Тема 2: Позиціонування та бренд-менеджмент.
Тема 3: Моделі формування та розвитку бренду.
Тема 4. Психологічні аспекти брендингу.
Тема 5. Особливості управління брендингом.
Тема 6: Стратегія розвитку бренду як рушійна сила стратегії розвитку бізнесу.
Тема 7: Територіальний брендинг. Брендинг країни.
Система оцінювання
Оцінювання проводиться за 100-бальною шкалою. Бали нараховуються за поточну роботу на практичних заняттях (бліц-опитування, тестування, вирішення задач, кейсів, кросвордів, участь у ділових іграх, підготовку презентацій) та за підсумкові модульні контрольні.
Форма контролю
залік