UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Таргетинг

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Таргетинг» пропонується як вибіркова навчальна дисципліна фахової підготовки. Предметом вивчення цієї дисципліни є теоретичні знання та практичні навички щодо налаштування механізму таргетингу як базисного явища в рамках цільового маркетингу та ознаомлення з таргетованою або цільовою рекламою на основі різних соціальних мереж. Тобто, навчальна дисципліна «Таргетинг» уможливить розуміння студентами механізму демонстрації рекламних оголошень виключно цільовій аудиторії через використання рекламних інструментів різних діджитал-майданчиків, зокрема таких соціальних мереж як Facebook та Instagram

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни – ознайомити студентів з особливостями запуску механізму таргетингу у різних соціальних мережах і надати повне розуміння наскільки важливо правильно визначити конкретний цільовий сегмент аудиторії, на який буде націлена таргетована реклама. Завданнями навчальної дисципліни є навчити студентів: – розуміти поняття «таргетинг», «таргетована реклама», «цільова аудиторія», «схожа аудиторія», «індивідуалізована аудиторія», «контекстно-медійна мережа», «лідогенерація», «конверсія» та особливості їхнього становлення з огляду на маркетингову діяльність, яка реалізовується в мережі «Інтернет»; – вміти використовувати соціальні мережі (Facebook/Instagram) як майданчики для створення рекламних кампаній; – орієнтуватися в сучасних інструментах діджиталізації, що допомагають спрощувати започаткування, організацію та ведення бізнесу в Україні в контексті налаштування та запуску таргетингу в соціальних мережах

Результати навчання

У результаті вивчення дисципліни «Таргетинг» студенти повинні знати: - поняття «таргет», «таргетинг», «таргетингова реклама»; - функції, які має виконувати таргетолог (анал. media buyer); - переваги та недоліки таргетованої реклами порівнянно з іншими видами діджитал-реклами; - структуру рекламного кабінету Ads Manager; - особливості створення рекламних кампаній з огляду на їхні цілі, аудиторії, бюджети, оголошення; - можливості інтеграції рекламного ккабінету на Facebook із сайтом. У результаті вивчення дисципліни «Таргетинг» студенти повинні вміти: - налаштовувати та запускати рекламні кампанії для чітко визначених категорій користувачів у соціальних мережах; - правильно визначати цільову аудиторію для таргетингу; - відслідковувати рекламні активності конкурентів через Facebook Library; - збирати аудиторії для ретаргетингу.

Перелік тем

Тема 1. Сутність, види та рекламні інструменти таргетингу

Тема 2. Таргетована реклама у соціальних мережах

Тема 3. Основні налаштування таргетингу у фейсбуку

Тема 4. Навігація у «Facebook Ads Manager»

Тема 5. Основні налаштування таргетингу у інстаграмі

Тема 6. Аудиторії

Тема 7. Оформлення рекламних оголошень

Тема 8. Інші види таргетованої реклами

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік