UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Діджитал-інструменти для маркетингу

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Діджитал-інструменти для маркетингу» пропонується як вибіркова навчальна дисципліна фахової підготовки. Предметом вивчення цієї дисципліни є теоретичні знання та практичні навички сфери діджитал-інструментів, що можуть бути корисними для тих, хто планує започатковувати бізнес чи вже його реалізує в контексті налаштування ефективної маркетингової діяльності. Окреслені теми умовно поділені на 2 модулі (змістовий модуль 1. Сучасні особливості розвитку діджитал-інструментів для бізнесу; змістовий модуль 2. Діджитал-інструменти маркетингу та стратегічного управління бізнесом)

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни – ознайомити студентів з особливостями сучасних діджитал-технологій, які будуть корисними як для звичайних користувачів мережевими ресурсами, так і для започаткування та розвитку бізнесу в Україні, навчити користуватися цифровими сервісами та застосовувати їх для потреб організації та ведення господарської діяльності в контексті налаштування ефективної маркетингової діяльності. . Завданнями навчальної дисципліни є навчити студентів: – розуміти поняття «діджиталізація», «цифровізація», «цифрові трансформації» та особливості їх протікання в Україні; – вміти використовувати цифрові сервіси Google та інші онлайн-сервіси для потреб бізнесу; – орієнтуватися в сучасних інструментах діджиталізації, що допомагають спрощувати започаткування, організацію та ведення бізнесу в Україні в контексті налаштування ефективної маркетингової діяльності

Результати навчання

У результаті вивчення дисципліни «Діджитал-інструменти для маркетингу» студенти повинні знати: - сутнісне наповнення поняття «діджиталізація» та суміжного термінологічного апарату (діджитал, діджитизація, цифрова трансформація, цифрова економіка); - сучасні тенденції та проблеми діджиталізації в Україні; - цифрові сервіси, що функціонують в Україні; - можливості порталу та мобільного застосунку «Дія» як для звичайних громадян України, так і для тих, хто планує започатковувати бізнес чи вже його веде; - основи цифрових комунікацій; - можливості сервісів Google як для особистого застосування, так і в аспекті започаткування та організації бізнесу; - основи організації цифрового маркетингу, зокрема пошукової оптимізації сайту (SEO) та маркетингу у соціальних мережах (SMM); - типи та призначення реклами в інтернеті; - особливості таргетингу реклами, зокрема його налаштуванню в соціальних мережах; - поняття CRM-систем та BSC (збалансованої системи показників) як інструментів стратегічного управління. У результаті вивчення дисципліни «Діджитал-інструменти для маркетингу» студенти повинні вміти: - створювати персональне інформаційне середовище через використання Google сервісів; - організовувати цифрові комунікації; - організовувати процеси організації маркетингових кампаній у мережевому просторі; - порівнювати можливості різних цифрових інструментів задля оптимального вибору в процесах організації та управління бізнесу

Перелік тем

Тема 1. Сутність, передумови виникнення та сучасні тенденції діджиталізації бізнесу

Тема 2. Цифрові сервіси в Україні та їх використання для бізнесу

Тема 3. Цифрові інструменти Google: базові основи

Тема 4. Цифрові інструменти Google: прикладні аспекти

Тема 5. Цифровий маркетинг

Тема 6. Таргетинг в умовах діджиталізації суспільства

Тема 7. CRM-системи як інструмент стратегічного управління бізнесом

Тема 8. Збалансована система показників як інструмент стратегічного управління бізнесом

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік