Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Бізнес-культура онлайн та інформаційна гігієна
Одним з основних видів людської діяльності в ринковій економіці є бізнес – майбутня сфера вашого працевлаштування. За своєю економічною природою бізнес, фактично, базується на відносинах між людьми. Як засвідчила світова практика, однією з головних передумов успішного ведення бізнесу є дотримання усіма бізнес-учасниками основ бізнес-культури. Якщо подивитися на бізнес у різних культурах, набір інструментів може бути однаковим, але саме їх застосування, швидше за все, відрізнятиметься залежно від культури.
Невід’ємною складовою сучасної бізнес-культури онлайн є інформаційна безпека (не тільки компаній і держав, а й кожного з нас), не стільки в сенсі відбиття інформаційних атак, скільки у сенсі захисту від маніпулятивних впливів медіапростору, оскільки інформаційний ландшафт радикально змінився. Тож ми розглянемо основні тренди бізнес-культури в інтернет-середовищі та випрацюємо правила інформаційної гігієни, які покращать якість нашого життя.
Нова неминуча комунікаційна реальність потребує нових компетенцій.
Метою дисципліни є формування сукупності знань про бізнес-культуру як основу ведення успішного бізнесу, певного стилю і типу поведінки онлайн; напрацювання практичних навичок комплексного сприйняття та вирішення проблем, що виникають у формуванні власного бренду та іміджу організації, продуктивної інформаційної стратегії – побудові гігієнічної системи інформаційного обміну із зовнішнім світом.
Завдання дисципліни:
- сприяння розумінню загальних умов діяльності організацій онлайн та бізнес-культури;
- розвиток здібностей і формування навичок щодо формування системи управління бізнес-культурою в організації;
- засвоєння правил, принципів, оволодіння прийомами та методами організації ефективної ділової взаємодії;
- удосконалення вмінь та навичок розв'язання етичних проблем у сфері бізнесу;
- вибудовування правил інформаційної гігієни.
Вміння організовувати ефективну ділову комунікацію з усіма суб’єктами соціально-економічної діяльності на засадах професійної етики та доброчесності в онлайн-середовищі. Знання та розуміння сучасних тенденцій розвитку цифрової реальності; вміння розрізняти джерела інформації; критичне та системне мислення; здатність логічно обґрунтовувати власну позицію та конструктивно доносити інформацію; здатність співпрацювати з іншими людьми.
Ви можете бути найкращим фахівцем у своїй справі, мати профільну освіту, релевантний досвід у спеціальності та необхідні професійні компетенції. Але щоб досягти успіху, вам потрібні гнучкі компетенції (або soft skills).
Тема 1. Організація роботи бізнесу в онлайн-середовищі. Управління сучасним офісом. Основні правові засади роботи онлайн.
Тема 2. Культура бізнесу онлайн: суть та основні складові.
Тема 3. Етика ділових відносин як основа бізнес-культури. Діловий етикет та бізнес-протокол. Крос-культурні відмінності в ділових відносинах.
Тема 4. Комунікації як основа успіху сучасного бізнесу. Основи формування культури бізнес-комунікацій.
Тема 5. Мистецтво переговорів у цифровому середовищі.
Тема 6. Соціальна відповідальність підприємництва як базова умова ведення бізнесу у ХХІ ст. Соціальна місія бізнесу.
Тема 7. Корпоративна бізнес-культура підприємства. Взаємовідносини з персоналом, клієнтами, партнерами.
Тема 8. Бренд організації.
Тема 9. Імідж працівника як ділової людини.
Тема 10. Інформаційна безпека та інформаційна гігієна людини, організації.
Модуль 1 – 30 балів
Модуль 2 – 30 балів
Модуль 3 – 40 балів