Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Управління ОТГ
Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Викладач
Короткий опис навчальної дисципліни
Навчальну дисципліну побудовано на запровадженні нового підходу щодо
забезпечення громадської участі у всіх процесах управління розвитком
територіальних громад та спрямований на формування здатності розв’язу-
вати складні задачі і проблеми з розвитку об’єднаних територіальних гро-
мад, що передбачає упровадження новітніх форм прямої демократії, учас-
ницького бюджетування, стратегічного планування із залученням активної
громадськості.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Розуміння теоретичних та практичних нова-
ціях законодавства щодо забезпечення громадської участі у проце-
сах управління розвитком об’єднаної територіальної громади;
отримання навиків в управлінні процесами учасницького бюдже-
тування;
розуміння особливостей залучення громад-
ськості до стратегічного планування розвитку об’єднаної територі-
альної громади.
Результати навчання
Вміння:
аналізувати стан та рівень залучення громадськості до процесів
управління розвитком об’єднаної територіальної громади;
розробляти пропозиції до локальних нормативно-правових актів
щодо забезпечення участі громадськості у процесах управління роз-
витком об’єднаної територіальної громади;
здійснювати аналіз дієвості чинних Статутів об’єднаних терито-
ріальних громад;
визначати особливості реалізації форм безпосередньої демократії в
умовах конкретних об’єднаних територіальних громад;
визначати засади участі громадськості у процесах бюджету участі;
розробляти комунікативні плани для забезпечення громадської
участі у розробці стратегій розвитку об’єднаної територіальної гро-
мади;
використовувати практики застосування механізму залучення гро-
мадськості до управління бюджетом участі в об’єднаних терито-
ріальних громадах;
розробляти положення, проекти Статутів, у яких визначено алго-
ритми взаємодії громадськості та органів місцевого самоврядування
у об’єднаних територіальних громадах.
Перелік тем
1. МЕХАНІЗМИ ПРЯМОЇ/БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ
ДЕМОКРАТІЇ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ
2. БЮДЖЕТ УЧАСТІ
3. ГРОМАДСЬКА УЧАСТЬ У СТРАТЕГІЧНОМУ
ПЛАНУВАННІ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Система оцінювання
Студенти, які набрали з навчальної роботи 60 балів і більше, можуть не складати екзамен (залік), а отримати екзаменаційну оцінку (залік) “Автоматично”, відповідно до набраної кількості балів, переведених у національну оцінку та оцінку ЕСТS згідно з таблицею.
Форма контролю
залік