UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Управління ОТГ

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра інформаційних систем в управлінні та обліку
Короткий опис навчальної дисципліни
Навчальну дисципліну побудовано на запровадженні нового підходу щодо забезпечення громадської участі у всіх процесах управління розвитком територіальних громад та спрямований на формування здатності розв’язу- вати складні задачі і проблеми з розвитку об’єднаних територіальних гро- мад, що передбачає упровадження новітніх форм прямої демократії, учас- ницького бюджетування, стратегічного планування із залученням активної громадськості.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Розуміння теоретичних та практичних нова- ціях законодавства щодо забезпечення громадської участі у проце- сах управління розвитком об’єднаної територіальної громади;  отримання навиків в управлінні процесами учасницького бюдже- тування;  розуміння особливостей залучення громад- ськості до стратегічного планування розвитку об’єднаної територі- альної громади.
Результати навчання
Вміння:  аналізувати стан та рівень залучення громадськості до процесів управління розвитком об’єднаної територіальної громади;  розробляти пропозиції до локальних нормативно-правових актів щодо забезпечення участі громадськості у процесах управління роз- витком об’єднаної територіальної громади;  здійснювати аналіз дієвості чинних Статутів об’єднаних терито- ріальних громад;  визначати особливості реалізації форм безпосередньої демократії в умовах конкретних об’єднаних територіальних громад;  визначати засади участі громадськості у процесах бюджету участі;  розробляти комунікативні плани для забезпечення громадської участі у розробці стратегій розвитку об’єднаної територіальної гро- мади;  використовувати практики застосування механізму залучення гро- мадськості до управління бюджетом участі в об’єднаних терито- ріальних громадах;  розробляти положення, проекти Статутів, у яких визначено алго- ритми взаємодії громадськості та органів місцевого самоврядування у об’єднаних територіальних громадах.
Перелік тем
1. МЕХАНІЗМИ ПРЯМОЇ/БЕЗПОСЕРЕДНЬОЇ ДЕМОКРАТІЇ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ 2. БЮДЖЕТ УЧАСТІ 3. ГРОМАДСЬКА УЧАСТЬ У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Система оцінювання
Студенти, які набрали з навчальної роботи 60 балів і більше, можуть не складати екзамен (залік), а отримати екзаменаційну оцінку (залік) “Автоматично”, відповідно до набраної кількості балів, переведених у національну оцінку та оцінку ЕСТS згідно з таблицею.
Форма контролю
залік