UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетів

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра інформаційних систем в управлінні та обліку
Короткий опис навчальної дисципліни
Ефективне управління видатками бюджету є важливою частиною бюджетної по- літики. При цьому програмно-цільовий метод (далі — ПЦМ) є дієвим інструментом, який забезпечує планування та виконання бюджету на середньострокову перспективу, орієнто- ваний на досягнення конкретної мети відповідно до встановлених пріоритетів. На сьогодні ПЦМ застосовується на рівні державного бюджету та деяких місцевих бюджетів і певною мірою дозволяє відстежити ефективність і результативність витрачання бюджетних коштів шляхом використання інформації щодо результативних показників та іншої інформації, що міститься у бюджетних запитах, паспортах бюджетних програм, звітах про виконання паспортів бюджетних програм. Тож при застосуванні ПЦМ існує можливість відстеження відповідності витрат з бю- джету цілям і завданням держави, що є основою оцінки ефективності здійснених витрат. Відповідно до БКУ одним із принципів, на якому ґрунтується бюджетна система України, є принцип єдності, який забезпечується, зокрема, єдиною правовою базою, єди- ною бюджетною класифікацією, єдністю порядку виконання бюджетів. Запровадження ПЦМ на рівні місцевих бюджетів дасть змогу значно підвищити ефективність використання бюджетних механізмів для досягнення стратегіч- них цілей держави у бюджетній сфері.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Знати класифікацію видатків та кредитування місцевих ббджетів та вміти використовувати її в управлінні
Результати навчання
Аналізувати ефективність бюджетних програм виходячи з бюджетної класифікації
Перелік тем
I. Програмно-цільовий метод (ПМЦ) як одна із складових системи управління фінансами II. Законодавчі підстави застосування ПЦМ III. Особливі складові ПЦМ 3.1. Бюджетні програми 3.2. Відповідальні виконавці бюджетних програм 3.3. Паспорти бюджетних програм 3.4. Результативні показники бюджетних програм IV. Застосування бюджетної класифікації V. Складання бюджетних запитів VI. Складання прогнозу бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди VII. Оцінка ефективності бюджетних програм
Система оцінювання
Студенти, які набрали з навчальної роботи 60 балів і більше, можуть не складати екзамен (залік), а отримати екзаменаційну оцінку (залік) “Автоматично”, відповідно до набраної кількості балів, переведених у національну оцінку та оцінку ЕСТS згідно з таблицею.
Форма контролю
залік