UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Керування робочими процесами АТЗ

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра автомобілів і транспортних технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Керування робочими процесами АТЗ» загальним обсягом 120 год (4 кредити) включена до навчального плану 1 року навчання (1 семестр) для здобувачів вищої освіти денної і заочної форми навчання освітнього ступеня «магістр» (галузь знань 27 "Транспорт") спеціальності 274«Автомобільний транспорт» освітньо-професійної програми 274«Автомобільний транспорт» з наступним співвідношенням кількості годин аудиторних занять до самостійної та індивідуальної роботи: - для денної форми навчання – 40 % аудиторних занять (48 год.); 60 % самостійної та індивідуальної роботи (72 год.); - для заочної форми навчання ̶ 11,7% аудиторних занять (14 год.); 88,3 % самостійної та індивідуальної роботи (106 год.). Дисципліна включає питання до вивчення, що стосуються систем автоматизованого керування робочими процесами окремих агрегатів, систем і механізмів автомобіля та їх взаємодії з метою покращення його експлуатаційних та інших властивостей.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни «Керування робочими процесами АТЗ» є оволодіння знаннями про структуру і принципи функціонування систем керування робочими процесами агрегатів і систем автомобільних транспортних засобів і отримання навичок практичного використання отриманих знань. Завданнями вивчення дисципліни є у здобуття студентами знань, умінь і здатностей (компетенцій) з сучасних технологій керування робочими процесами агрегатів і систем автомобіля, засвоєння знань із конструктивних особливостей сучасних систем керування та знань із законів керування та отримання навичок із аналізу методів і способів керування робочими процесами АТЗ з метою ефективного вирішення завдань професійної діяльності з обов’язковим урахуванням конструктивних і експлуатаційних властивостей рухомого складу автомобільного транспорту та з максимальною ефективністю здійснювати технологічні процеси на всіх етапах експлуатації автомобіля.

Результати навчання

Зміст навчальної дисципліни направлений на формування наступних компетентностей, визначених стандартом вищої освіти зі спеціальності 274 «Автомобільний транспорт»: ЗК 02 Здатність до пошуку, обробки та аналізу інформації з різних джерел за допомогою сучасних інформаційних та комунікаційних технологій ФК 08. Здатність демонструвати широке розуміння проблем якості процесів та об’єктів автомобільного транспорту Отримані знання з навчальної дисципліни стануть складовими наступних програмних результатів навчання за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт»: РН 03. Демонструвати здатність використовувати спеціалізовані концептуальні знання зі створення, експлуатації та ремонту об’єктів автомобільного транспорту, набуті у процесі навчання та/або професійної діяльності, у тому числі знання і розуміння новітніх досягнень, які забезпечують здатність до інноваційної та дослідницької діяльності.

Перелік тем

Тема 1. Вступ. Принципи створення і функціонування систем керування робочими процесами агрегатів і систем автомобілів. Тема 2. Загальна структура і принцип дії електронних систем керування (ЕСК) робочими процесами АТЗ. Призначення і функціонування складових елементів ЕСК. Тема 3. Автоматизація керування робочими процесами силових установок автомобільних транспортних засобів Тема 4. Автоматизація керування робочими процесами трансмісій автомобільних транспортних засобів Тема 5. Автоматизація керування робочими процесами органів керування автомобілів. Тема 6. Автоматизація керування робочими процесами підвіски автомобілів.

Система оцінювання

Формою підсумкового контролю з дисципліни «Керування робочими процесами АТЗ» є залік. Студент має право не складати залік і отримати оцінку за результатами ПМК, якщо він виконав всі види навчальної роботи без порушення встановлених термінів і отримав позитивну (за національною шкалою) підсумкову оцінку і позитивно (більш ніж на 60 балів) вірішив тестові завдання. Якщо студент отримав незадовільну оцінку або не згоден з оцінкою за результатами ПМК, він повинен скласти залік. Загальна кількість балів за якими оцінюється вся поточна робота розподіляється між об'єктами контролю наступним чином: Поточний - активна участь у роботі лекційного заняття - 1 бал; - 2 тестові модульні контрольні роботи - 60 балів; - письмова самостійна реферативна робота - 3 бали; - прослуховування лекцій та опрацювання лекційного матеріалу - 1бал; - звіт по кожній лабораторній роботі - 4 бали; - альтернативні завдання підвищення рейтингу студента (тематичні доповідь, реферат) - 4 бали; Всього 100 балів; Мінімум балів (за умови відвідування не менше 50% аудиторних занять) при яких студент допускається до заліку - 50.

Форма контролю
залік