UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Особистісний розвиток

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни «Особистісний розвиток» є надання студентам можливостей для оволодіння системними знаннями теорії та практики соціального, психічного та суспільного розвитку особистості як самокерованої системи.

В результаті вивчення дисципліни студент отримає знання, необхідні для дослідження структури поведінки людини, правильного застосування показників функціонального стану людини, розуміння психологічних механізмів цілеспрямованої поведінки людини, дослідження стадій оптимізації поведінки людини та ін.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Головними завданнями навчальної дисципліни є:

– формуванні у студентів загальних ґрунтовних навичок наукового аналізу процесів у сфері розвитку особистості, посиленні в них інтересу до наукових досліджень у цій галузі знань;

– опануванні студентами уявлень про особистісних розвиток, який відбувається під впливом внутрішнього та зовнішнього середовищ;

– поглиблення розуміння особистісного розвитку в умовах підвищення вимог до людини праці.

Результати навчання

Практичними результатами вивчення навчальної дисципліни будуть:

ПРН4. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності.

ПРН13. Вміти працювати як самостійно, так і в команді.

ПРН15. Розуміти та планувати можливості особистого професійного розвитку.

ПРН16. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.

ПРН22. Демонструвати вміння абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів.

Перелік тем

Тема 1. Сутність, рушійна сила та чинники розвитку особистості.

Тема 2. Етапи та рівні особистісного розвитку людини.

Тема 3. Роль емоцій у діяльності, поведінці та розвитку особистості.

Тема 4. Контроль і планування поведінки особистості.

Тема 5. Сутність та види здібностей людини.

Тема 6. Закономірності та механізми формування і розвитку здібностей людини.

Тема 7. Воля і безвілля як психічні процеси свідомої регуляції людиною своєї діяльності та поведінки.

Тема 8. Розвиток конкурентоспроможності особистості в сучасному світі.

Тема 9. Кризи особистості в сучасному суспільстві.

Тема 10. Розвиток психологічних і моральних якостей менеджера-керівника.

Система оцінювання

Система оцінювання знань студентів за результатами вивчення навчальної дисципліни «Особистісний розвиток» включає такі елементи, як: складання поточних тестів; виконання поточних контрольних робіт (кейсів); активність на заняттях, виступи з доповіддями та презентаціями на запропоновані теми, а також участь у заходах (івентах), ініційованих викладачем. У відповідності до цього, протягом вивчення навчальної дисципліни студенти мають скласти тести до кожної з наведених тем (10 тестів по 10 питань). В середньому за усі виконанні тести можна отримати 100 балів. Середня оцінка по тестам множиться на коефіцієнт 0,5 (тобто максимально можливий бал за усі виконані тести становить 50).

 

Іншою складовою системи оцінювання є контрольні завдання (кейси). Такі завдання передбачені для виконання студентами в межах кожної теми. Таким чином, студенти мають виконати 5 контрольних завдань (кейсів). В середньому за усі виконані завдання можна отримати 100 балів. Середня оцінка по контрольним завданням (кейсам) множиться на коефіцієнт 0,3 (тобто максимально можливий бал за усі виконані завдання становить 30).

 

Решту 20 балів студенти можуть добрати за рахунок:

1) активності на лекційних і практичних заняттях (максимум 10 балів);

2) виступів з доповіддями на запропоновані теми (максимум 5 балів);

3) участі в заходах (івентах), ініційованих викладачем протягом всього терміну вивчення навчальної дисципліни (максимум 5 балів).

 

Якщо за всіма елементами системи оцінювання студент отримає максимальний бал, то в сумі за цю навчальну дисципліну матиме 100 балів.

Форма контролю
залік