UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Корпоративна культура

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни «Корпоративна культура» повязана з формуванням у студентів теоретичних і прикладних знань щодо сутності поняття корпоративної культури, методів діагностики та корекції, використання корпоративної культури для зміцнення іміджу підприємства та поліпшення його цілісності.

В результаті вивчення дисципліни студент отримає знання, необхідні для розуміння впливу корпоративної культури на ефективність дій персоналу й організації, структурування корпоративної культури, визначення способів формування атрибутів корпоративної культури для відповідної компанії та ін.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Головними завданнями навчальної дисципліни є:

– ознайомити студентів із структурою та функціями корпоративної культури;

– дати уявлення про тенденції у розвитку корпоративної культури на сучасних підприємствах;

– ознайомити студентів з процесами формування та управління корпоративною культурою.

Результати навчання

Практичними результатами вивчення навчальної дисципліни будуть:

ПРН15. Розуміти та планувати можливості особистого професійного розвитку.

ПРН16. Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.

ПРН25. Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних мотивів, поваги до різноманіття думок, індивідуальних та міжкультурних відмінностей людей.

ПРН26. Виконувати аналіз стану мотивації праці персоналу, демонструвати навички застосування дієвих інструментів мотивування персоналу організації для досягнення цілей підприємства.

Перелік тем

Тема 1. Корпоративна культура та її вплив на діяльність організації.

Тема 2. Структура корпоративної культури.

Тема 3. Типи організаційної культури.

Тема 4. Атрибути корпоративної культури.

Тема 5. Корпоративний імідж як невід’ємна складова нематеріальних активів компанії.

Тема 6. Корпоративний PR.

Тема 7. Етичні аспекти корпоративної поведінки.

Тема 8. Роль корпоративного порталу у формуванні та розвитку корпоративної культури підприємства.

Тема 9. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу.

Тема 10. Корпоративний кодекс як засіб формування позитивного іміджу підприємств в умовах міжнародного співробітництва.

Тема 11. Корпоративне шахрайство: ознаки та способи уникнення.

Тема 12. Контролінг в системі корпоративного управління.

Система оцінювання

Система оцінювання знань студентів за результатами вивчення навчальної дисципліни «Корпоративна культура» включає такі елементи, як: складання поточних тестів; виконання поточних контрольних робіт (кейсів); активність на заняттях, виступи з доповіддями та презентаціями на запропоновані теми, а також участь у заходах (івентах), ініційованих викладачем. У відповідності до цього, протягом вивчення навчальної дисципліни студенти мають скласти тести до кожної з наведених тем (12 тестів по 10 питань). В середньому за усі виконанні тести можна отримати 100 балів. Середня оцінка по тестам множиться на коефіцієнт 0,5 (тобто максимально можливий бал за усі виконані тести становить 50).

 

Іншою складовою системи оцінювання є контрольні завдання (кейси). Такі завдання передбачені для виконання студентами в межах кожної теми. Таким чином, студенти мають виконати 2 контрольних завдання та 8 кейсів. В середньому за усі виконані завдання можна отримати 100 балів. Середня оцінка по контрольним завданням (кейсам) множиться на коефіцієнт 0,3 (тобто максимально можливий бал за усі виконані завдання становить 30).

 

Решту 20 балів студенти можуть добрати за рахунок:

1) активності на лекційних і практичних заняттях (максимум 10 балів);

2) виступів з доповіддями на запропоновані теми (максимум 5 балів);

3) участі в заходах (івентах), ініційованих викладачем протягом всього терміну вивчення навчальної дисципліни (максимум 5 балів).

 

Якщо за всіма елементами системи оцінювання студент отримає максимальний бал, то в сумі за цю навчальну дисципліну матиме 100 балів.

Форма контролю
залік