UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Бізнес-маркетинг та комунікації

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

В дисципліні «Бізнес-маркетинг та комунікації» презентовано теоретичні, методологічні та практичні питання розвитку бізнесу з урахуванням інструментів маркетингу та специфіки їх застосування . В логічній послідовності представлено напрямки впливу інструментів маркетингу, зокрема маркетингових комунікацій на активізацію процесу продажу та ефективність бізнесу. 

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ознайомити з маркетинговими інструментами залучення клієнтів для бізнесу, сучасними концепціями, підходами і методами управління поведінкою споживачів на ринку товарів і послуг. Планувати систему інтегрованих маркетингових комунікацій. Поглибити вміння розробляти стратегію та маркетинг-план бізнесу. Виробити навички формування маркетингових стратегій з урахуванням специфіки бізнесу.

Результати навчання

Здатність :

  • набуття навичок збору, аналізу та інтерпретації різних джерел інформації (внутрішньої і зовнішньої, вторинної та первинної);
  • застосовувати маркетингові інструменти залучення клієнтів для бізнесу;
  • формувати маркетингову стратегію і обґрунтовувати  тактику поведінки в конкурентному бізнес -  середовищі; 
  • визначати маркетингові комунікації, що дозволяють активізувати процес продажу, стимулювати реалізацію товарів і послуг, раціоналізувати процес обслуговування споживачів.
Перелік тем

Тема 1. Особливості бізнес-маркетингу компаній
Тема 2 Купівельна поведінка споживачів на бізнес-ринках
Тема 3 Формування маркетингової стратегії на бізнес-ринках
Тема 4. Аналіз попиту і прогнозування продажів
Тема 5. Сегментування ринку і позиціонування
Тема 6  Продуктові стратегії та обслуговування
Тема 7 Управління каналами дистрибуції
Тема 8 Планування і управління продажами в сфері b-2-b
Тема 9 Організація роботи збутового персоналу
Тема 10. Реклама, стимулювання збуту і PR
Тема 11 Стратегії ціноутворення
Тема 12 .Міжнародний маркетинг

 

Система оцінювання

Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60. 
Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.

 

Форма контролю
залік