Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Бізнес-маркетинг та комунікації
В дисципліні «Бізнес-маркетинг та комунікації» презентовано теоретичні, методологічні та практичні питання розвитку бізнесу з урахуванням інструментів маркетингу та специфіки їх застосування . В логічній послідовності представлено напрямки впливу інструментів маркетингу, зокрема маркетингових комунікацій на активізацію процесу продажу та ефективність бізнесу.
Ознайомити з маркетинговими інструментами залучення клієнтів для бізнесу, сучасними концепціями, підходами і методами управління поведінкою споживачів на ринку товарів і послуг. Планувати систему інтегрованих маркетингових комунікацій. Поглибити вміння розробляти стратегію та маркетинг-план бізнесу. Виробити навички формування маркетингових стратегій з урахуванням специфіки бізнесу.
Здатність :
- набуття навичок збору, аналізу та інтерпретації різних джерел інформації (внутрішньої і зовнішньої, вторинної та первинної);
- застосовувати маркетингові інструменти залучення клієнтів для бізнесу;
- формувати маркетингову стратегію і обґрунтовувати тактику поведінки в конкурентному бізнес - середовищі;
- визначати маркетингові комунікації, що дозволяють активізувати процес продажу, стимулювати реалізацію товарів і послуг, раціоналізувати процес обслуговування споживачів.
Тема 1. Особливості бізнес-маркетингу компаній
Тема 2 Купівельна поведінка споживачів на бізнес-ринках
Тема 3 Формування маркетингової стратегії на бізнес-ринках
Тема 4. Аналіз попиту і прогнозування продажів
Тема 5. Сегментування ринку і позиціонування
Тема 6 Продуктові стратегії та обслуговування
Тема 7 Управління каналами дистрибуції
Тема 8 Планування і управління продажами в сфері b-2-b
Тема 9 Організація роботи збутового персоналу
Тема 10. Реклама, стимулювання збуту і PR
Тема 11 Стратегії ціноутворення
Тема 12 .Міжнародний маркетинг
Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60.
Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.