Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Стратегічна аналітика
Стратегічна аналітика – це набір інструментів, практик і методів, які дозволяють збирати бази даних про діяльність підприємств, сегментувати їх в необхідних розрізах та оцінити ефективність прийняття рішень при реалізації стратегії розвитку підприємства. В процесі вивчення дисципліни студенти набувають необхідних знань та практичних навичок із застосування методів стратегічного аналізу для прийняття стратегічних бізнес-рішень, що забезпечують стійке зростання, розвиток, підвищення рентабельності підприємства на внутрішньому та міжнародному ринках. Для досягнення мети навчальний процес спрямовано на вивчення сутності стратегічної аналітики та її ролі в управлінні підприємством; стратегічної аналітики основних бізнес-процесів; стратегічної аналітики інтегрованої звітності; статистичних методів оцінювання ризиків; методів оцінки ризиків фальсифікації фінансової звітності.
Мета навчальної дисципліни “Стратегічна аналітика” є засвоєння знань з методики та техніки проведення аналітичних досліджень для обґрунтування стратегічних управлінських рішень, виявлення ризиків фальсифікації фінансової звітності. Завданнями навчальної дисципліни “Стратегічна аналітика” є: вивчення сутності стратегічної аналітики та її ролі в управлінні підприємством; стратегічної аналітики зовнішнього середовища підприємства; інтерпретації наслідків застосування облікової політики при виконанні стратегії підприємства; стратегічної аналітики основних бізнес-процесів; стратегічної аналітики інтегрованої звітності; ідентифікація ризиків як об’єктів стратегічної аналітики; статистичних методів оцінювання ризиків; методів оцінки ризиків фальсифікації фінансової звітності
Отримані знання з навчальної дисципліни стануть складовими наступних програмних результатів: розуміти місце і значення облікової, аналітичної, контрольної, податкової та статистичної систем в інформаційному забезпеченні користувачів обліково-аналітичної інформації у вирішенні проблем в сфері соціальної, економічної і екологічної відповідальності підприємств.
ТЕМА 1. Роль стратегічної аналітики в управлінні підприємством
ТЕМА 2. Стратегічна аналітика зовнішнього середовища підприємства
ТЕМА 3. Облікова політика підприємства: стратегічний аспект
ТЕМА 4. Стратегічна аналітика бізнес-процесів постачання, виробництва та реалізації продукції
ТЕМА 5. Стратегічна аналітика інтегрованої звітності
ТЕМА 6. Ризики як об’єкт стратегічної аналітики
ТЕМА 7. Статистичні методи оцінювання ризиків: стратегічний аспект
ТЕМА 8. Методи оцінки ризиків фальсифікації фінансової звітності
Семестровий контроль здійснюється шляхом визначення підсумкової оцінки за модулями, написання та оцінювання самостійних робіт студентів. 2 модульні контрольні роботи (2х30 б.= 60 б.), домашні завдання і самостійні роботи студентів - 40 б. Загальна кількість балів та результати семестрового контролю доводяться до відома студента. При проведенні підсумків семестрового контролю необхідно враховувати наступне: у разі, якщо студент погоджується з результатом контролю, відповідна кількість балів та оцінка (за національною шкалою та шкалою ECTS) виставляються у залікову відомість; у разі, якщо студент отримав від 0 до 59 балів, то в залікову відомість за національною шкалою виставляється оцінка “не зараховано” (“F” та “FX” відповідно до шкали ECTS). Складання заліку оцінюється в 100 балів та проводиться за направленням з деканату