UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Особистісний розвиток

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Завдання дисципліни полягають у: формуванні у студентів загальних ґрунтовних навичок наукового аналізу процесів у сфері розвитку особистості, посиленні в них інтересу до наукових досліджень у цій галузі знань; опануванні студентами уявлень про особистісних розвиток, який відбувається під впливом внутрішнього та зовнішнього середовищ; поглиблення розуміння особистісного розвитку в умовах підвищення вимог до людини праці. В результаті вивчення дисципліни студент отримає знання, необхідні для планування поведінки особистості, розвитку конкурентоспроможності особистості.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у студентів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань з основ особистісного розвитку.

Результати навчання

Застосування методів контролю і регуляції людської поведінки, розвитку людини; застосування психологічних механізмів формування поведінки людини; ефективного управління особистостями в залежності від їх рівнів розвитку; розробки стратегії подолання різних типів криз особистості.

Перелік тем

Тема 1. Сутність, рушійна сила та чинники розвитку особистості.

Тема 2. Етапи та рівні особистісного розвитку людини.

Тема 3. Роль емоцій у діяльності, поведінці та розвитку особистості.

Тема 4. Контроль і планування поведінки особистості.

Тема 5. Здібності та їх вплив на стиль поведінки та формування особистості.

Тема 6. Воля і безвілля як психічний процес свідомої регуляції людиною своєї діяльності та поведінки.

Тема 7. Розвиток конкурентоспроможної особистості в сучасному суспільстві.

Тема 8. Кризи особистості в сучасному суспільстві.

Тема 9. Ставлення до кризи та її подолання.

Тема 10. Розвиток психологічних і моральних якостей менеджера-керівника.

Тема 11. Психологічні особливості виникнення та функціонування лідерства у професійній сфері.

Тема 12. Розвиток навичок психологічної адаптації людини до загроз соціального середовища.

Система оцінювання

Опитування під час занять (усно) – 30 балів, модуль 1–2 (тестові завдання) – 50 балів, контрольні завдання (кейси, ситуаційні вправи) – 20 балів.

Форма контролю
залік