Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Креативність та інновації у бізнесі
Метою навчальної дисципліни «Креативність та інновації у бізнесі» є формування у студентів знань, навичок і вмінь в секторі економіки, що базується на створенні продукту інтелектуальної діяльності, в основі якого лежить творчий процес, проектне мислення, креативна уява (моделювання), сучасні інформаційні технології та практична спрямованість на ринок.
Завданнями дисципліни «Креативність та інновації у бізнесі» є:
- надання студентам сучасних знань з теорії креативного підприємництва,
- формування у студентів інноваційного мислення,
- оволодіння інструментарієм творчого підходу до вирішення інноваційних завдань,
- набуття знань і навичок в області розвитку креативного середовища і створення креативної організації,
- набуття студентами комплексних знань щодо вибору нових форм і засобів управління інвестиціями в традиційному та інноваційному підприємництві, практичними аспектами впровадження цифрових технологій в сфері креативних індустрій,
- розвиток здібностей до науково-дослідної роботи, а також самостійності та відповідальності в процесі обґрунтування та прийняття рішень в бізнес-плануванні та оволодіння знаннями у сфері захисту продукту інтелектуальної власності в креативному підприємництві.
У результаті вивчення навчальної дисципліни: здобувач повинен
знати:
- природу ланцюга «креативна економіка – креативне суспільство – креативна організація – креативна особистість»,
- особливості формування та розвитку сучасної креативної економіки в Україні та за кордоном;
- залежність процесів розвитку креативної економіки від освіти, науки та культури;
- особливості генерування та реалізації креативних та інноваційних бізнес-ідей;
- передумови формування креативної економіки тощо.
вміти:
- формувати та розвивати креативне бізнес-середовище;
- ефективно та збалансовано поєднувати процеси генерування креативних ідей та отримання прибутку від їх реалізації;
- досліджувати зв’язок інновацій з розвитком підприємництва у сфері креативних індустрій;
- застосовувати методи популяризації та просування інноваційних проектів тощо.
ТЕМА 1. КРЕАТИВНІСТЬ, ІННОВАЦІЇ ТА БІЗНЕС: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ.
ТЕМА 2. ПОНЯТТЯ КРЕАТИВНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ.
ТЕМА 3. ПРОЦЕС ПОШУКУ КРЕАТИВНИХ БІЗНЕС-ІДЕЙ.
ТЕМА 4. ІННОВАЦІЇ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПРОЕКТИ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ.
ТЕМА 5. ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА СУБ’ЄКТІВ БІЗНЕСУ.
ТЕМА 6. КЕРУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ В ІННОВАЦІЙНОМУ БІЗНЕСІ.
Тема 7. Бізнес-модель як інструмент створення конкурентних переваг.
Тема 9. Джерела фінансування креативних та інноваційних бізнес-ідей.
Тема 10. Просування інноваційного продукту на ринку.
Модуль 1 - 50 балів, модуль 2 - 50 балів.