UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Креативність та інновації у бізнесі

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни «Креативність та інновації у бізнесі» є формування у студентів знань, навичок і вмінь в секторі економіки, що базується на створенні продукту інтелектуальної діяльності, в основі якого лежить творчий процес, проектне мислення, креативна уява (моделювання), сучасні інформаційні технології та практична спрямованість на ринок.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завданнями дисципліни «Креативність та інновації у бізнесі» є:

- надання студентам сучасних знань з теорії креативного підприємництва,

- формування у студентів інноваційного мислення,

- оволодіння інструментарієм творчого підходу до вирішення інноваційних завдань,

- набуття знань і навичок в області розвитку креативного середовища і створення креативної організації,

- набуття студентами комплексних знань щодо вибору нових форм і засобів управління інвестиціями в традиційному та інноваційному підприємництві, практичними аспектами впровадження цифрових технологій в сфері креативних індустрій,

- розвиток здібностей до науково-дослідної роботи, а також самостійності та відповідальності в процесі обґрунтування та прийняття рішень в бізнес-плануванні та оволодіння знаннями у сфері захисту продукту інтелектуальної власності в креативному підприємництві.

Результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни: здобувач повинен

знати:

- природу ланцюга «креативна економіка – креативне суспільство – креативна організація – креативна особистість»,

- особливості формування та розвитку сучасної креативної економіки в Україні та за кордоном;

- залежність процесів розвитку креативної економіки від освіти, науки та культури;

- особливості генерування та реалізації креативних та інноваційних бізнес-ідей;

- передумови формування креативної економіки тощо.

вміти:

- формувати та розвивати креативне бізнес-середовище;

- ефективно та збалансовано поєднувати процеси генерування креативних ідей та отримання прибутку від їх реалізації;

- досліджувати зв’язок інновацій з розвитком підприємництва у сфері креативних індустрій;

- застосовувати методи популяризації та просування інноваційних проектів тощо.

Перелік тем

ТЕМА 1. КРЕАТИВНІСТЬ, ІННОВАЦІЇ ТА БІЗНЕС: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ.

ТЕМА 2. ПОНЯТТЯ КРЕАТИВНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ.

ТЕМА 3. ПРОЦЕС ПОШУКУ КРЕАТИВНИХ БІЗНЕС-ІДЕЙ.

ТЕМА 4. ІННОВАЦІЇ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПРОЕКТИ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ.

ТЕМА 5. ІННОВАЦІЙНА ПОЛІТИКА СУБ’ЄКТІВ БІЗНЕСУ.

ТЕМА 6. КЕРУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ В ІННОВАЦІЙНОМУ БІЗНЕСІ.

Тема 7. Бізнес-модель як інструмент створення конкурентних переваг.

Тема 9. Джерела фінансування креативних та інноваційних бізнес-ідей.

Тема 10. Просування інноваційного продукту на ринку.

 

Система оцінювання

Модуль 1 - 50 балів, модуль 2 - 50 балів.

Форма контролю
залік