Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Дизайн мислення (Design Thinking)
Мета: оволодіння теоретичними знаннями і практичними навиками, які необхідні для визначення існуючих проблем потенційних клієнтів та генерування інноваційних шляхів їх вирішення..
Завдання: сформувати системний підхід до дизайн-мислення; посилити навики творчого мислення у вирішенні проблемних питань; зміцнити навики колективної роботи у сфері пошуку інноваційних шляхів вирішення існуючих проблем; засвоїти методи генерування інноваційних підходів до рішення існуючої проблеми.
знати: алгоритми розробки стратегії вирішення проблем та прийняття рішень, комунікацій та управління в умовах мінливого середовища; концепти функціонування технологій, принципи генерування й верифікації ідей, підходи до прийняття рішень про створення прототипів, тестування і оцінки результатів;
вміти:
- оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді;
- приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, досліджень та економіко-математичного моделювання та прогнозування;
- оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень;
- адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці для досягнення конкретних цілей і вирішення задач суб’єкта господарювання;
- визначати потреби, розвивати емпатію, генерувати ідеї, планувати і здійснювати власні дослідження, виходячи з цінності для покупця/клієнта/користувача, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних рішень в умовах невизначеності;
- застосовувати інструменти дизайн-мислення у процесі прийняття рішень;
- формувати команди і вдосконалювати систему управління суб’єкта господарювання;
- підвищувати ефективність діяльності на різних рівнях управління, володіти підходами до розробки бізнес-моделей та бізнес-проектів й управляти ними;
- використовувати сучасні інноваційні та інформаційні технології, що актуальні в цифровій економіці із застосуванням програмного забезпечення і сучасних підходів дата-аналізу;
- використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, дискусій;
- оприлюднювати результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів.
Тема 1. Концепція дизайн-мислення: принципи, процес. Емпатія: розуміння людських потреб та нестатків.
Тема 2. Визначення проблеми: переформування та визначення проблеми людино-орієнтованими способами
Тема 3. Генерація ідей: техніки та інструменти створення концепції рішень
Тема 4. Прототипування: застосування практичного підходу до моделювання ідей
Тема 5. Тестування: розробка прототипу варіанту рішення проблеми та оцінка отриманих результатів
50 балів модуль 1, 50 балів модуль 2; зокрема, пропорційно виконаним завданням, у т.ч. на Освітньому порталі Житомирської політехніки