Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Бізнес-маркетинг та комунікації
В дисципліні «Бізнес-маркетинг та комунікації» сформульовано теоретичні, методологічні та практичні питання розвитку бізнесу з урахуванням інструментів маркетингу. В логічній послідовності представлено напрямки впливу інструментів маркетингу, зокрема маркетингових комунікацій на активізацію процесу продажу та ефективність бізнесу.
Ознайомити з сучасними концепціями, підходами і методами управління поведінкою споживачів на ринку товарів і послуг. Планувати систему інтегрованих маркетингових комунікацій. Поглибити вміння розробляти стратегію та маркетинг-план бізнесу. Виробити навички формування маркетингових стратегій з урахуванням специфіки бізнесу.
Здатність : - набуття навичок збору, аналізу та інтерпретації різних джерел інформації (внутрішньої і зовнішньої, вторинної та первинної); - застосовувати маркетингові інструменти залучення клієнтів для бізнесу; - формувати маркетингову стратегію і обґрунтовувати тактику поведінки в конкурентному бізнес - середовищі; - визначати маркетингові комунікації, що дозволяють активізувати процес продажу, стимулювати реалізацію товарів і послуг, раціоналізувати процес обслуговування споживачів.
1. Особливості бізнес-маркетингу компаній
2. Купівельна поведінка споживачів на бізнес-ринках
3. Формування маркетингової стратегії на бізнес-ринках
4. Аналіз попиту і прогнозування продажів 5. Сегментування ринку і позиціонування
6. Продуктові стратегії та обслуговування
7. Управління каналами дистрибуції
8. Планування і управління продажами в сфері b-2-b
9. Організація роботи збутового персоналу
10. Реклама, стимулювання збуту і PR
11. Стратегії ціноутворення
Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60. Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.