UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Інтернет-маркетинг

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна "Інтернет-маркетинг" охоплює питання еволюції маркетингу від його класичної (традиційної) моделі до становлення інтернет-маркетингу через огляд таких його основних інструментів як таргетинг, пошукова оптимізація сайту (SEO), email-маркетинг, SMM-маркетинг (маркетинг в соціальних мережах), реклама в Google Ads, реклама на YouTube. Особлива увага також відводиться питанню цифрового етикету під час маркетингових комунікацій

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни – ознайомити студентів з особливостями різних інструментів інтернет-маркетингу, навчити розуміти механізми просування бізнесу (бренду) на різних цифрових майданчиках, вміти виявляти потрібну цільову аудиторію, знати як розраховуються основні метрики інтернет-маркетингу, вміти налаштовувати таргетинг у фейсбуку та інстаграмі, знати базові аспекти оформлення рекламних оголошень для організації ефективної роботи спеціалістів, дотичних до сфери інтернет-маркетингу

Результати навчання

За результатами навчання з дисципліни "Інтернет-маркетинг" здобувачі освіти мають:

– розуміти поняття «інтернет-маркетинг», «діджитал-маркетинг», «діджитал-канали для просування», «цифрова реклама», «інтернет-реклама», «таргетинг», «пошукова оптимізація сайту», «email-маркетингу», «SMM-маркетинг» та особливості просування бізнесу (продукту, бренду, особистості) в цифровому просторі;

– вміти використовувати рекламну екосистему Facebook (Ads Manager і  Business Manager) та Google (Google Ads) для потреб інтернет-маркетингу, зокрема з метою запуску різних видів інтернет-реклами;

– приймати зважені управлінські рішення щодо обґрунтованості та пріоритетності проведення рекламних заходів у цифровому просторі, зокрема у соціальних мережах, пошуковій системі Google, різних вебсайтах, YouTube;

– знати основи цифрового етикету задля організації ефективних маркетингових комунікацій у цифровому просторі

Перелік тем

Тема 1. Еволюція маркетингу: від класичної до цифрової моделі

Тема 2. Таргетинг як інструмент інтернет-маркетингу

Тема 3. Пошукова оптимізація сайту (SEO) як інструмент інтернет-маркетингу

Тема 4. Email-маркетинг як інструмент інтернет-маркетингу

Тема 5. Інтернет-маркетинг в соціальних мережах (Facebook і Instagram)

Тема 6. Реклама в Google Ads як інструмент інтернет-маркетингу

Тема 7. Реклама на YouTube як інструмент інтернет-маркетингу

Тема 8. Цифровий етикет під час маркетингових комунікацій

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік