Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Омніканальний маркетинг
Метою вивчення дисципліни є формування інтегрованих (цифрових) стратегії розвитку та систем менеджменту підприємства в умовах функціонування маркетингових технологій підприємства в глобальній мережі інтернет та на цифрових носіях. В процесі досягнення цієї мети студенти мають одержати достатній рівень компетентностей з вибору ефективних каналів та інструментів цифрової маркетингової комунікації, інтеграції онлайн та офлайн-маркетингу, оволодіння необхідними навичками роботи з інструментами цифрового маркетингу для формування ефективних бізнес-моделей, стратегій розвитку та менеджменту підприємств в сучасних умовах господарювання.
Метою викладання дисципліни є формування у студентів необхідних знань та умінь щодо розробки та реалізації ефективних систем менеджменту на підприємствах в умовах розвитку технологій цифрового маркетингу.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
вивчення різноманітних та динамічних підходів до цифрового маркетингу;
опанування сучасних технологій digital-маркетингу,
вивчення стратегій омніканального маркетинг-менеджменту для формування лояльності бренду,
оволодіння навичками сегментування цільової аудиторії, концепції життєвої цінності клієнта, програм лояльності в умовах цифровізації,
набуття навичок розробки систем менеджменту підприємств в умовах розвитку цифрового маркетингу.
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати основи цифрового маркетингу та омніканального маркетинг-менеджменту, особливості інструментів цифрового маркетингу та їх застосування в практиці діяльності підприємств. Вміти розробляти та реалізовувати ефективну інтегровану (цифрову) стратегію розвитку та систему менеджменту із застосовуванням відповідних засобів управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі; формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування; використовувати технології, концепції та архітектуру цифрового управління та визначати їх роль у підтримці цифрової трансформації; використовувати ключові напрями, моделі та стратегії цифрових інновацій.
1. Цифрові трансформації бізнесу: виклики для менеджменту.
2. Формування системи маркетинг-менеджменту підприємства в середовищі Інтернету
3. Цифровий маркетинг-менеджмент як основа цифрової економіки.
4. Омніканальний маркетинг-менеджмент для формування лояльності бренду.
5. Стратегії омніканального маркетинг-менеджменту.
Система оцінювання рівня навчальних досягнень ґрунтується на принципах ЄКТС та є накопичувальною. Дисципліна поділяється на два семестрові модулі. Здобувачі протягом семестру готуються до практичних занять, виконують 2 модульні контрольні роботи у письмовій формі. Кожний модуль оцінюється у максимально можливі 50 балів. Кожна модульна контрольна робота оцінюється у 15 балів. Максимальна оцінка за повний обсяг виконаних навчальних елементів дисципліни – 100 балів.