UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Відновлювальна енергетика

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра автомобілів і транспортних технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Якщо вас цікавить відновлювальна або так звана «зелена» енергетика та турбують питання впливу на навколишнє середовище, вам потрібно саме це!  Третина змісту курсу присвячена ефективному використанню енергетичних ресурсів (включаючи прийняття рішень в області політики і законодавчого регулювання; міркування, що стосуються навколишнього середовища, здоров'я та безпеки і економіки), а дві третини курсу охоплюють порівняльний аналіз, та інженерні аспекти альтернативних та відновлювальних джерел електричної енергії (технологічні інновації, формування та потенціал ресурсів). Курс буде максимально цікавим, а також достатньо простим. Основні теми дисципліни: 

1. Відновлювальна енергетика України. 2.Сонячна енергетика.3.Вітрова енергетика.4.Альтернативні палива. 5. Зелений водень. Водневі електромобілі. 6.Гідроенергетика 7. Розумні будівлі. 8. Відновлювальна енергетика  у європейських країнах (як приклад, відновлювальна енергетика Великобританії).

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни: «Відновлювальна енергетика» - оволодіння студентами вмінь і навиків стосовно використання відновлювальних джерел енергії у паливно- енергетичному комплексі України.

Завдання навчальної дисципліни: «Відновлювальна енергетика» -навчити студентів загальних основ оцінювання енергоефективності відновлювальних джерел енергії на основі знань принципу дії та основних функціональних та структурних особливостей побудови установок альтернативної енергетики.

У результаті вивчення дисципліни  студент буде знати терміни і визначення, актуальність впровадження відновлювальних джерел енергії та вміти оцінювати енергетичну і економічну ефективність.

Результати навчання

Курс має на меті сформувати та розвинути наступні компетентності студентів: 

1. Ціннісно-смислову компетентність (формування та розширення світогляду студента в області джерел  енергії, здатність до розуміння важливості використання альтернативних джерел енергії та впливу енергетики на навколишнє середовище);

2. Загальнокультурну компетентність (розуміння культурних, історичних та регіональних особливостей, що склалися в Україні та за її межами в області вироблення  енергії та електропостачання  3. Навчально-пізнавальну компетентність (формування у студента зацікавленості про стан та перспективи розвитку нетрадиційних і відновлюваних джерел енергії, екологічні проблеми їх використання з метою розвитку креативної складової компетентності; оволодіння вимірювальними навичками; здатність студента формувати цілі дослідження та, з метою їх вирішення, вміння знаходити рішення у нестандартних ситуаціях 

4. Інформаційну компетентність (розвиток вмінь студента до самостійного пошуку, аналізу, структурування та відбору потрібної інформації в області альтернативних джерел електричної енергії за допомогою сучасних інформаційних технологій)

5. Комунікативну компетентність (розвиток у студента навичок роботи в команді шляхом реалізації групових проектів в області альтернативної енергетики, вміння презентувати  та кваліфіковано вести дискусію у досліджуваній сфері);

6. Компетентність особистісного самовдосконалення (елементи фізичного, духовного й інтелектуального саморозвитку, емоційної саморегуляції та самопідтримки; підтримка постійної жаги до самовдосконалення та самопізнання, шляхом постійного пошуку нетрадиційних підходів до проблеми енергетичної безпеки держави).

 

.

Перелік тем

1.Альтернативні джерела енергії.  Відновлювальна енергетика України.

2.Сонячна енергетика. Сонячні зарядні станції.

3.Вітрова енергетика. Вітрова енергетична установка.

4.Альтернативні палива. Біопалива  та біогаз.

5.Воднева енергетика. Зелений водень. Водневі електромобілі.

6.Гідроенергетика (припливно-відпливна енергетика).

7. Геотермальна енергетика. Розумні будівлі.

8. Відновлювальна енергетика  у європейських країнах (як приклад, відновлювальна енергетика Великобританії).

Система оцінювання

Студент отримує до 20 балів за відвідування лекцій  та до 10 балів за успішне виконання кожного практичного завдання.  Студентам також дається можливість виконувати індивідуальне завдання (презентація  Power Point),  що оцінюється максмум 20 балів. 

Форма контролю
залік