UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Ділові комунікації

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра педагогічних технологій та мовної підготовки
Короткий опис навчальної дисципліни

Ділове спілкування - наймасовіший вид спілкування людей у соціумі. Комунікація - це процес передачі інформації від відправника до одержувача. Мета відправника полягає в тому, щоб справити на одержувача той чи інший вплив, передаючи певне повідомлення. Ділова комунікація - це процес взаємодії, спрямований на оптимізацію того чи іншого виду предметної діяльності: виробничої, наукової тощо У діловій комунікації партнер по спілкуванню завжди виступає як особистість, значима для іншого.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета: розкрити сутність ділових комунікацій у межах соціальних комунікацій, розкрити їх специфіку порівняно з іншими видами соціальних комунікацій.

 

Завдання:  ознайомити студентів з понятійно-категоріальним апаратом теорії комунікації взагалі та діловими комунікаціями зокрема, пояснити особливості та специфіку ділових комунікацій в промислові галузі, з'ясувати роль інформації у сфері ділового спілкування. Розглянути структуру та специфіку комунікативних процесів промисловій галузі, розвивати у студентів навички здійснення ефективних ділові комунікацій в промисловій галузі.

Результати навчання

Результатом вивчення дисципліни є набуття студентами таких компетенцій:

– вміло оперувати отриманими знаннями з даного курсу та застосовувати отримані навички в подальшому навчанні та житті;

– володіти технікою мовлення як необхідною передумовою словесної дії і правильно нею користуватися;

– вміти користуватися засобами логіко-емоційної виразності мовлення в тому числі і позамовних (поза, жести, міміка);

– вміти кваліфіковано виконувати праці з написання доповіді та виголошення її в залежності від мети, завдання, місця, часу виступу з урахуванням складу аудиторії, її особливостей.

Перелік тем

Тема 1. Тема 1. Ділове спілкування як галузь гуманітарного знання. Етика ділового спілкування.

Тема 2. Структура та функції ділового спілкування. Ділове спілкування як процесс комунікації.

Тема 3. Ділове спілкування як взаємодія. Види й рівні спілкування.

Тема 4. Стилі й моделі ділового спілкування.

Тема 5. Вербальні засоби спілкування та мовленнєвий етикет.

Тема 6. Невербальні засоби спілкування.

Тема 7. Форми ділового спілкування. Ділова бесіда.

Тема 8. Форми колективного обговорення ділових проблем. Діловий етикет.

Система оцінювання

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

відмінно 

 

 

зараховано

82-89

В

добре

74-81

С

64-73

D

задовільно

60-63

Е

35-59

FX

незадовільно

 

не зараховано

1-34

F

Усього 100 балів:

 

Кількість балів

Систематичність відвідування (лекції і практичні заняття).

5

Активні роботи.

15

Самостійне опрацювання матеріалу.

20

Переклад тексту за фахом (семестрове індивідуальне завдання).

40

Модульна контрольна робота.

20

 

100

*Альтернативні завдання/додатковівиступи: реферат, доповідь, виступ.

20

Форма контролю
залік