UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Бренд фахівця та управління кар'єрою

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра фінансів та цифрової економіки
Короткий опис навчальної дисципліни

Завдання дисципліни полягають у: формуванні у студентів навичок зі створення та просування персонального бренду; розроблення комплексних програм з формування сильного персонального бренду з метою посилення конкурентних позицій особистості в індустрії популярності; вміння застосовувати SMART-технології у плануванні індивідуальної кар’єри. В результаті вивчення дисципліни студент отримає знання, необхідні для створення та просування персонального бренду, розроблення планів розвитку індивідуальної кар’єри фахівця.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою вивчення навчальної дисципліни є набуття студентами компетенцій в сфері дослідження та формування сучасного управлінського мислення і системи спеціальних знань з побудови персонального бренду фахівця, а також управління його кар’єрою.

Результати навчання

Досліджувати персональний бренд в індустрії популярності та складати іміджевий профіль особистості; оцінювати конкурентоспроможність персонального бренду; позиціонувати персонального бренд, зокрема з використанням інтернет-технологій, соціальних мереж, засобів маркетингових комунікацій; розробляти заходи з розвитку та підтримання сильних сторін персонального бренду; обґрунтовувати доцільність використання різних способів інформування цільової аудиторії про персональний бренд; розробляти заходи щодо формування позитивного образу персонального бренду; організовувати та супроводжувати комунікації між персональним брендом і цільовою аудиторією.

Перелік тем

Тема 1. Селф-брендінг як інструмент просування людини-фахівця.

Тема 2. Побудова персонального бренду та його зміцнення.

Тема 3. Комунікації у формуванні персонального бренду.

Тема 4. Стратегії кар’єрного просування в індустрії популярності.

Тема 5. Формування команди з управління брендом.

Тема 6. Створення HR-бренду.

Тема 7. Роль служби персоналу у формуванні позитивного HR-бренду.

Тема 8. HR-бренд – образ компанії у свідомості співробітника та суспільства.

Тема 9. Імідж керівника та його вплив на бренд роботодавця.

Система оцінювання

Опитування під час занять (усно) – 30 балів, модуль 1–2 (тестові завдання) – 50 балів, контрольні завдання (кейси, ситуаційні вправи) – 20 балів.

Форма контролю
залік