UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Таргетинг

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна "Таргетинг" охоплює питання розуміння механізму таргетингу (з англ. "targeting)", аналогічними термінами до якого є цільовий маркетинг чи націлювання, як інструменту діджитал-маркетингу. Зокрема, увага сконцентрована на розкритті та дослідженні таких питань як: розуміння понять "таргетинг", "цільовий маркетинг" і "таргетована реклама"; таргетинг як етап маркетингової моделі STP (Segmentation, Targeting, Positioning); види таргетингу; визначення цільової аудиторії; основні метрики для діджитал-маркетолога; таргетинг у фейсбуці, інстаграмі, на ютубі та в Google Ads; розрахунок ефективності проведених рекламних кампаній; цифровий етикет під час маркетингових комунікацій

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни – ознайомити студентів з особливостями такого інструменту діджитал-маркетингу як таргетинг, навчити розуміти це явище через призму фундаментальних маркетингових понять, розрізняти види таргетингу, вміти виявляти потрібну цільову аудиторію, знати як розраховуються основні метрики діджитал-маркетингу, вміти налаштовувати таргетинг у фейсбуку та інстаграмі, знати базові аспекти оформлення рекламних оголошень для організації ефективної роботи такого спеціаліста як таргетолог

Результати навчання

Завданнями навчальної дисципліни є навчити студентів:

– розуміти поняття «діджитал-маркетинг», «таргетинг», «таргетована реклама» та особливості налаштування таргетингу в цифровому просторі;

– вміти використовувати Ads Manager (Facebook), Facebook Business Manager, Google Ads для потреб діджитал-маркетингу, зокрема з метою запуску таргетованої реклами;

– приймати зважені управлінські рішення щодо обґрунтованості та пріоритетності проведення рекламних заходів у цифровому просторі, зокрема у соціальних мережах

Перелік тем

Тема 1. Таргетинг як інструмент діджитал-маркетингу

Тема 2. Таргетинг як етап маркетингової моделі STP

Тема 3. Види таргетингу

Тема 4. Інші види таргетингу

Тема 5. Визначення цільової аудиторії

Тема 6. Основні метрики для діджитал-маркетолога

Тема 7. Таргетинг у фейсбуці

Тема 8. Таргетинг в інстаграмі

Тема 9. Таргетинг в Google Ads

Тема 10. Таргетинг в YouTube

Тема 11. Економічна ефективність таргетингу

Тема 12. Цифровий етикет під час маркетингових комунікацій

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік