UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Електронна комерція

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна "Електронна комерція" охоплює питання еволюції та становлення електронної комерції (ecommerce), її термінологічного апарату, регулювання та організаційно-правового забезпечення реалізації електронної комерції в Україні й на міжнародному рівні, вивчення показників ефективності електронної комерції тощо. Зокрема основна увага приділяється організації електронної комерції на різних інтернет-майданчиках (інтернет-магазини, маркетплейси, інтернет-аукціони, дошки оголошень чи класифайди, сайти знижок, купонів, квитків, прайс-агрегатори, інтернет-каталоги тощо)

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни "Електронна комерція" – ознайомити студентів зі становленням електронної комерції як сучасного етапу розвитку електронного бізнесу, навчити розуміти механізми організації електронної комерції на різних інтернет-майданчиках (інтернет-магазини, маркетплейси, інтернет-аукціони, дошки оголошень чи класифайди, сайти знижок, купонів, квитків, прайс-агрегатори, інтернет-каталоги тощо), знати як розраховуються основні показники, через які визначається ефективність електронної комерції, вміти визначати вид інтернет-майданчику електронної комерції за атрибутами наповнення, можливостей та навігації сайту, знати основні нормативно-правові документи, які регулюють питання організаційно-правового забезпечення реалізації електронної комерції в Україні й на міжнародному рівні

Результати навчання

В результаті вивчення навчальної дисципліни "Електронна комерція" студенти повинні знати: історичні аспекти виникнення електронної комерції; термінологічний апарат електронної комерції, зокрема і види електронних платіжних систем; основні нормативно-правові документи, які регулюють питання організаційно-правового забезпечення реалізації електронної комерції в Україні й на міжнародному рівні; механізми організації електронної комерції на різних інтернет-майданчиках (інтернет-магазини, маркетплейси, інтернет-аукціони, дошки оголошень чи класифайди, сайти знижок, купонів, квитків, прайс-агрегатори, інтернет-каталоги тощо)

Перелік тем

Тема 1. Еволюція та становлення електронної комерції

Тема 2. Термінологічний апарат електронної комерції

Тема 3. Види інтернет-майданчиків для організації електронної комерції

Тема 4. Регулювання та організаційно-правове забезпечення електронної комерції: український та світовий контексти

Тема 5. Інтернет-магазини як вид майданчика для електронної комерції

Тема 6. Маркетплейси як вид майданчика для електронної комерції

Тема 7. Інтернет-аукціони як вид майданчика для електронної комерції

Тема 8. Дошки оголошень чи класифайди як вид майданчика для електронної комерції

Тема 9. Сайти знижок, купонів і квитків як види майданчиків для електронної комерції

Тема 10. Інші види майданчиків для електронної комерції (прайс-агрегатори, інтернет-каталоги)

Тема 11. Ефективність електронної комерції

Тема 12. Цифровий етикет як запорука ефективних маркетингових комунікацій у цифровому просторі

 

 

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік