UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Іміджеологія

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Дисципліна дозволяє сформувати у студентів розуміння ролі та значення іміджу в управлінні та його впливу на формування авторитету та забезпечення успішного просування в кар’єрі окремого фахівця, а також цілісного уявлення про особливості формування позитивного та ефективного іміджу організації, що базується на знанні психологічних основ іміджування, теоретичних знаннях та практичних навичках самопрезентації у вербальному та невербальному спілкуванні.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни є формування у майбутніх спеціалістів теоретичних знань й практичних навичок у галузі іміджології та іміджмейкінгу.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

- ознайомити студентів з основними принципами іміджмейкінгу;

- представити множину різновидів іміджів у систему сучасної комунікації;

- охарактеризувати специфіку індивідуального та професійного іміджів у різних сферах суспільного життя;

- пояснити основні техніки та технології іміджування;

- створити умови та необхідний рівень для формування ефективного індивідуального іміджу майбутнього фахівця у галузі реклами та паблік рилейшнз.

Результати навчання

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

- предмет іміджології, іміджмейкінгу, роль та значущість позитивного іміджу у діяльності організації;

- психотехнології формування довіри аудиторії іміджу до іміджоформувальної інформації;

- зміст комунікативної, інтерактивної та перцептивної функцій спілкування, що впливають на формування й сприйняття іміджевих характеристик;

- закономірності формальних і неформальних, репутаційних, ділових та міжособистісних відносин;

- види особистісного іміджу: вербального, візуального, дзеркального та ін.;

уміти:

- коректно використовувати психологічне підлаштування та техніки маніпулювання для проведення власної лінії до кожного конкретного ділового партнера;

- виражати думки, ефективно чути й слухати партнера, встановлювати перший контакт;

- розробляти й застосовувати конструктивні комунікативні сценарії взаємодії;

- практично створювати будь-який вид іміджу;

- володіти різними формами само презентації.

Перелік тем

Тема 1. Іміджологія: наука, практика, мистецтво.

Тема 2. Філософія іміджу.

Тема 3. Імідж як центральна категорія іміджології.

Тема 4. Види, компоненти та функції іміджу. 

Тема 5. Іміджмейкінг як технологія формування іміджу.

Тема 6. Іміджування як стратегія та тактика роботи іміджмейкера.

Тема 7. Самопрезентація у системі технології іміджування.

Тема 8. Соціально-психологічні передумови формування та функціонування іміджу.

Тема 9. Персональна іміджологія. Структура індивідуального (особистого) іміджу.

Тема 10. Персональна іміджологія. Зовнішня маніфестація іміджу особистості.

Тема 11. Створення іміджу організації (корпоративний імідж): основні вимоги та чинники формування. Іміджування держави.

Система оцінювання

Для визначення та оцінювання знань студентів передбачається проведення поточного та підсумкового контролю знань студентів за модульно-рейтинговою системою зі 100-бальною шкалою оцінювання.

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Сума балів за всі види навчальної діяльності

Оцінка ECTS

Оцінка за національною шкалою

для екзамену, курсового проекту (роботи), практики

для заліку

90 – 100

А

відмінно 

 

 

зараховано

82-89

В

добре

74-81

С

64-73

D

задовільно

60-63

Е

35-59

FX

незадовільно з можливістю повторного складання

не зараховано з можливістю повторного складання

0-34

F

незадовільно з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

не зараховано з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

Форма контролю
залік