UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Діджитал-інструменти для маркетингу

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Діджитал-інструменти для маркетингу» охоплює питання сутності, передумов виникнення, сучасних тенденцій діджиталізації бізнесу, особливостей використання діджитал-інструментів для маркетингу (email-маркетинг, пошукова оптимізація сайту (SEO), маркетинг у соціальних медіа (SMM), контент-маркетинг, маркетинг залучення, афілійований маркетинг, управління досвідом клієнтів (CXM чи CEM), лендинги тощо) і цифрового етикету під час маркетингових комунікацій. Практичні завдання проводяться за допомогою платформ для управління SEO-задачами «Serpstat» і «SimilarWeb», модульної платформи «Notion», email-маркетингової платформи «SendPulse», чат-боту зі штучним інтелектом «ChatGPT» тощо.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета навчальної дисципліни  «Діджитал-інструменти для маркетингу» – ознайомити студентів з актуальними діджитал-інструментами маркетингу та навчити використовувати їх для потреб маркетингової діяльності підприємства.

 

Результати навчання

В результаті вивчення навчальної дисципліни "Діджитал-інструменти для маркетингу" студенти повинні:

– розуміти поняття «діджиталізація», «діджитал-маркетинг», «діджитал-інструменти»;

– розрізняти основні види діджитал-інструментів для маркетингу (email-маркетинг, пошукова оптимізація сайту (SEO), маркетинг у соціальних медіа (SMM), контент-маркетинг, маркетинг залучення, афілійований маркетинг, управління досвідом клієнтів (CXM чи CEM), лендинги тощо) та знати основні сервіси, які будуть вирішувати відповідні завдання діджитал-маркетолога з огляду на різні цифрові майданчики, які використовуються;

– вміти використовувати різні цифрові сервіси для потреб маркетингової діяльності, зокрема платформ для управління SEO-задачами «Serpstat» і «SimilarWeb», модульної платформи «Notion», email-маркетингової платформи «SendPulse», чат-боту зі штучним інтелектом «ChatGPT» тощо;

– знати та практикувати етичну поведінку під час маркетингових комунікацій у цифровому просторі.

 

Перелік тем

ТЕМА 1. Сутність, передумови виникнення та сучасні тенденції діджиталізації бізнесу

ТЕМА 2. Email-маркетинг як інструмент діджитал-маркетингу

ТЕМА 3. Пошукова оптимізація сайту (SEO) як інструмент діджитал-маркетингу

ТЕМА 4. Маркетинг у соціальних медіа як інструмент діджитал-маркетингу

ТЕМА 5. Контент-маркетинг

ТЕМА 6. Маркетинг залучення

ТЕМА 7. Афілійований маркетинг

ТЕМА 8. Управління досвідом клієнтів

ТЕМА 9. Лендинги як інструмент діджитал-маркетингу

ТЕМА 10. Цифровий етикет під час маркетингових комунікацій

Система оцінювання

Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)

Форма контролю
залік