Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Діджитал-інструменти для маркетингу
Навчальна дисципліна «Діджитал-інструменти для маркетингу» охоплює питання сутності, передумов виникнення, сучасних тенденцій діджиталізації бізнесу, особливостей використання діджитал-інструментів для маркетингу (email-маркетинг, пошукова оптимізація сайту (SEO), маркетинг у соціальних медіа (SMM), контент-маркетинг, маркетинг залучення, афілійований маркетинг, управління досвідом клієнтів (CXM чи CEM), лендинги тощо) і цифрового етикету під час маркетингових комунікацій. Практичні завдання проводяться за допомогою платформ для управління SEO-задачами «Serpstat» і «SimilarWeb», модульної платформи «Notion», email-маркетингової платформи «SendPulse», чат-боту зі штучним інтелектом «ChatGPT» тощо.
Мета навчальної дисципліни «Діджитал-інструменти для маркетингу» – ознайомити студентів з актуальними діджитал-інструментами маркетингу та навчити використовувати їх для потреб маркетингової діяльності підприємства.
В результаті вивчення навчальної дисципліни "Діджитал-інструменти для маркетингу" студенти повинні:
– розуміти поняття «діджиталізація», «діджитал-маркетинг», «діджитал-інструменти»;
– розрізняти основні види діджитал-інструментів для маркетингу (email-маркетинг, пошукова оптимізація сайту (SEO), маркетинг у соціальних медіа (SMM), контент-маркетинг, маркетинг залучення, афілійований маркетинг, управління досвідом клієнтів (CXM чи CEM), лендинги тощо) та знати основні сервіси, які будуть вирішувати відповідні завдання діджитал-маркетолога з огляду на різні цифрові майданчики, які використовуються;
– вміти використовувати різні цифрові сервіси для потреб маркетингової діяльності, зокрема платформ для управління SEO-задачами «Serpstat» і «SimilarWeb», модульної платформи «Notion», email-маркетингової платформи «SendPulse», чат-боту зі штучним інтелектом «ChatGPT» тощо;
– знати та практикувати етичну поведінку під час маркетингових комунікацій у цифровому просторі.
ТЕМА 1. Сутність, передумови виникнення та сучасні тенденції діджиталізації бізнесу
ТЕМА 2. Email-маркетинг як інструмент діджитал-маркетингу
ТЕМА 3. Пошукова оптимізація сайту (SEO) як інструмент діджитал-маркетингу
ТЕМА 4. Маркетинг у соціальних медіа як інструмент діджитал-маркетингу
ТЕМА 5. Контент-маркетинг
ТЕМА 6. Маркетинг залучення
ТЕМА 7. Афілійований маркетинг
ТЕМА 8. Управління досвідом клієнтів
ТЕМА 9. Лендинги як інструмент діджитал-маркетингу
ТЕМА 10. Цифровий етикет під час маркетингових комунікацій
Проміжний контроль включає оцінювання результатів самостійного вивчення теоретичного та практичного матеріалу через виконання практичних завдань. Практичні завдання і робота на практичних заняттях - 60 балів. Кожен студент денної форми навчання повинен виконати 2 модульні контрольні роботи за семестр (1 модуль - 20 балів, 2 модуль - 20 балів)