Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Реклама та паблік-рілейшнз
Вибіркова освітня компонента, яка вивчає особливості рекламної діяльності та налагодження комунікацій між суб'єктами господарювання та широкою громадськістю для досягнення спільних інтересів.
Метою освітньої компоненти є здобуття здобувачами вищої освіти знань та вмінь, що стосуються реклами і PR-технологій; ознайомлення з основними інструментами реклами і PR-діяльності; розуміння специфіки використання сучасних рекламних та PR-технологій; формування умінь та навичок розробки реклами та використання PR-технологій у професійній діяльності; поглиблення знань студентів з теорії та практики зв’язків з громадськістю та PR-технологій.
Для виконання мети слід виконати наступні завдання:
- ознайомити з понятійним апаратом реклами та PR-технологій;
- проаналізувати основні типи реклами, види PR та їхні характерні відмінності;
- розкрити специфіку передачі інформації за допомогою реклами та PR;
- схарактеризувати організаційні форми діяльності рекламних та PR служб;
- виявити переваги та недоліки різних каналів розповсюдження реклами;
- навчити здійснювати моніторинг інформації;
- створювати інформаційні банки даних;
- розвивати навички аналізу та створення PR -рекламних текстів.
У результаті вивчення даної освітньої компоненти здобувачі вищої освіти повинні знати: суть та принципи реклами PR-технологій; міжнародні й вітчизняні правові основи рекламної діяльності (Закон «Про рекламу», міжнародні кодекси PR); права та обов’язки рекламістів і фахівців у зв’язках із громадськістю; особливості, методи і засоби роботи із громадськістю; різновиди рекламних та PR-заходів; види інформації та канали її поширення; піар-стратегії; планування і проведення PR –кампаній. Вміти організовувати роботу центру зв’язків із громадськістю; готувати рекламні гасла, сюжети, тексти, прес-релізи, інформаційні повідомлення; організовувати і проводити брифінги і прес-конференції, виставки і ярмарки; моніторити інформаційний простір; створювати інформаційну базу; працювати із журналістами та медіа.
Тема 1. Сутність і поняття реклами., рекламної етики як частини маркетингу підприємства.
Тема 2. Генезис розвитку реклами
Тема 3. Ефекти комунікації та рекламні стратегії
Тема 4. Форми і жанри медіареклами, аудіовізуальної та Інтернет-реклами
Тема 5. Сутність паблік рілейшнз та інституалізація піару
Тема 6. Різновиди і форми зв’язків з громадськістю
Тема 7. Стратегічне планування PR-діяльності.
Тема 8. Іміджмейкінг у структурі паблік рілейшнз
Оцінювання проводиться за 100-бальною шкалою. Застосовується рейтингова система оцінювання, яка передбачає накопичення балів за: відповіді на практичних заняттях, виконання навчальних завдань, доповіді, модульні контрольні роботи, виконання індивідуального завдання.Бали нараховуються за наступним співвідношенням: модуль 1 – 50 % семестрової оцінки; модуль 2 – 50% семестрової оцінки.