UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Реклама та паблік-рілейшнз

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Вибіркова освітня компонента, яка вивчає особливості рекламної діяльності та налагодження комунікацій між суб'єктами господарювання та широкою громадськістю для досягнення спільних інтересів.

 
Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою освітньої компоненти є здобуття здобувачами вищої освіти знань та вмінь, що стосуються реклами і PR-технологій; ознайомлення з основними інструментами реклами і PR-діяльності; розуміння специфіки використання сучасних рекламних та PR-технологій; формування умінь та навичок розробки реклами та використання PR-технологій у професійній діяльності; поглиблення знань студентів з теорії та практики зв’язків з громадськістю та PR-технологій.

Для виконання мети слід виконати наступні завдання:

- ознайомити з понятійним апаратом реклами та PR-технологій;

- проаналізувати основні типи реклами, види PR та їхні характерні відмінності;

- розкрити специфіку передачі інформації за допомогою реклами та PR;

- схарактеризувати організаційні форми діяльності рекламних та PR служб;

- виявити переваги та недоліки різних каналів розповсюдження реклами;

- навчити здійснювати моніторинг інформації;

- створювати інформаційні банки даних;

- розвивати навички аналізу та створення PR -рекламних текстів.

Результати навчання

У результаті вивчення даної освітньої компоненти здобувачі вищої освіти повинні знати: суть та принципи реклами PR-технологій; міжнародні й вітчизняні правові основи рекламної діяльності (Закон «Про рекламу», міжнародні кодекси PR); права та обов’язки рекламістів і фахівців у зв’язках із громадськістю; особливості, методи і засоби роботи із громадськістю; різновиди рекламних та PR-заходів; види інформації та канали її поширення;  піар-стратегії; планування і проведення PR –кампаній. Вміти організовувати роботу центру зв’язків із громадськістю; готувати рекламні гасла, сюжети, тексти, прес-релізи, інформаційні повідомлення; організовувати і проводити брифінги і прес-конференції, виставки і ярмарки;  моніторити інформаційний простір; створювати інформаційну базу; працювати із журналістами та медіа.

Перелік тем

Тема 1. Сутність і поняття реклами., рекламної етики як частини маркетингу підприємства.

Тема 2. Генезис розвитку реклами

Тема 3. Ефекти комунікації та рекламні стратегії

Тема 4. Форми і жанри медіареклами, аудіовізуальної  та Інтернет-реклами

Тема 5. Сутність паблік рілейшнз та інституалізація піару

Тема 6. Різновиди і форми зв’язків з громадськістю

Тема 7. Стратегічне планування PR-діяльності.

Тема 8. Іміджмейкінг у структурі паблік рілейшнз

Система оцінювання

Оцінювання проводиться за 100-бальною шкалою. Застосовується рейтингова система оцінювання, яка передбачає накопичення балів за: відповіді на практичних заняттях, виконання навчальних завдань, доповіді, модульні контрольні роботи, виконання індивідуального завдання.Бали нараховуються за наступним співвідношенням: модуль 1 – 50 % семестрової оцінки; модуль 2 – 50% семестрової оцінки.

Форма контролю
залік