UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Організація і технологія комерційної діяльності

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Під час вивчення дисципліни «Організація і технологія комерційної діяльності» висвітлюються питання сутності і основних завдань комерційної діяльності підприємств, правові основи комерційної діяльності, особливості ведення комерційної діяльності торговельних підприємств в сучасних економічних умовах. Одержані знання дадуть змогу розробляти пропозиції щодо раціоналізації організації комерційних процесів у підприємницькій і торговельній сферах, керування торговельною діяльністю, вирішення проблем подальшого підвищення ефективності організації технологічних процесів і обслуговування покупців.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою навчальної дисципліни є формування у студентів системи теоретичних знань, вмінь та практичних навичок із сукупності комерційних операцій у підприємницькій і торговельній сферах.

Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:

- вивчення основ комерційної діяльності у підприємницькій і торговельній сферах ;

- виявлення особливостей організації та техніки проведення комерційних операцій підприємствами в оптовій та роздрібній торгівлі, в торговопосередницькій ланці, на внутрішньому і зовнішньому ринках;

- ознайомлення з державним і міжнародним регулюванням комерційної діяльності.

Результати навчання

Опанування дисципліни «Організація і технологія комерційної діяльності» дозволить студентам:

- практично використовувати набуті знання для розуміння сутності, змісту та завдань комерційної діяльності в підприємницькій і торговельній сферах;

- застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань в практичних ситуаціях суб’єктів комерційної діяльності;

- застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань щодо побудови комерційної служби;

- організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва та торгівлі;

- використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких та торгівельних структур;

- вміти вирішувати професійні завдання з організації діяльності і планування закупівельної та збутової діяльності підприємств;

- вміти вирішувати професійні завдання з організації формування асортименту товарів підприємств торгівлі;

- вміти вирішувати професійні завдання з організації складського господарства і технології складських операцій та продажу товарів;

- застосовувати знання й уміння для забезпечення ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності підприємницьких та торговельних структур з урахуванням ринкової кон’юктури і діючих правових норм.

Перелік тем

Тема 1. Науково-теоретичні основи комерційної діяльності на ринку товарів та послуг; Тема 2. Інфраструктурне забезпечення комерційної діяльності на товарному ринку. Система зв’язків в умовах ринку та їх правове регулювання; Тема 3. Оптові закупівлі товарів та їх комерційне забезпечення; Тема 4. Формування асортименту товарів в оптовій торгівлі; Тема 5. Організація оптового продажу товарів; Тема 6. Особливості комерційної діяльності в роздрібній торгівлі; Тема 7. Стратегія роздрібного продажу товарів; Тема 8. Комерційний ризик і шляхи його пом'якшення; Тема 9. Ефективність комерційної діяльності.

Система оцінювання

Оцінювання проводиться за 100-бальною шкалою.

Форма контролю
залік