UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Бізнес-аналітика

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни
У сучасному економічному просторі найбільш цінним ресурсом є інформація, вміле використання якої дозволяє економити ресурси, отримувати нових клієнтів, мати переваги перед конкурентами. Підприємці вимушені приймати управлінські рішення в умовах мінливого ринкового середовища, як правило не маючи повної та точної інформації стосовно діяльності конкурентів. Актуальність даної навчальної дисципліни обґрунтована необхідністю приймати рішення щодо розвитку бізнесу на підставі якісно проведених аналітичних досліджень.
Цілі та задачі навчальної дисципліни
Ціллю вивчення дисципліни є: формування у студентів професійних компетентностей щодо застосування методів аналізу стану та закономірностей розвитку суб’єктів господарювання. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - визначати потреби підприємств в достовірній та своєчасній інформації; - знати та вміти застосовувати новітні методи для обробки та аналізу великих масивів даних, які використовуються для вирішення актуальних економічних задач в бізнесі; - аналізувати та вчасно корегувати інформацію щодо взаємовідносин між суб’єктами підприємницької діяльності у зв’язку із змінами потреб зовнішнього середовища; - оцінювати стан та перспективи розвитку суб’єктів підприємницької діяльності; - основних сегментів бізнесу; - здатність до набуття теоретичних знань в галузі бізнес-аналітики, як науки, що пізнає масові бізнес-процеси та явища; - проведення статистичного спостереження й формування інформаційної бази статистичного дослідження бізнес-процесів; - здатність до аналізу варіаційних рядів розподілу статистичних величин; - здатність до формування однорідних груп об'єктів та виявлення зв'язку між статистичними показниками; - здатність до визначення тенденцій розвитку бізнес-процесів як об'єктів статистичного дослідження; - здатність розробляти індексні моделі та виявляти вплив факторів на зміну показників; - знати потреби сучасних підприємств в аналітичній інформації; методи для обробки та аналізу статистичних даних для вирішення актуальних соціально – економічних задач в бізнесі; - знати основні принципи прийняття ефективних управлінських рішень на основі аналізу тенденцій основних характеристик сегментів бізнесу.
Результати навчання
Результатом вивчення дисципліни є набуття студентами таких компетенцій: здатність до набуття теоретичних знань в галузі бізнес-аналітики, як науки, що пізнає масові бізнес-процеси та явища; здатність до організації та проведення статистичного спостереження й формування інформаційної бази статистичного дослідження бізнес-процесів; здатність до формування однорідних груп об'єктів та виявлення зв'язку між статистичними показниками; здатність до визначення тенденцій розвитку бізнес-процесів як об'єктів статистичного дослідження; здатність розробляти індексні моделі та виявляти вплив факторів на зміну показників; здатність знати потреби сучасних підприємств в аналітичній інформації; методи для обробки та аналізу статистичних даних для вирішення актуальних соціально – економічних задач в бізнесі; здатність знати основні принципи прийняття ефективних управлінських рішень на основі аналізу тенденцій основних характеристик сегментів бізнесу;
Перелік тем
Тема 1 Роль аналітики в бізнесі Тема 2 Структури даних. Класифікація, розподіл та перетворення даних Тема 3 Аналіз структури сукупності та її змін Тема 4 Випадкові величини, гіпотези і висновки – основа бізнес-аналітики Тема 5 Параметричні та непараметричні методи в бізнес-аналізі Тема 6 Методи контролю якості продукції Тема 7 Статистичне оцінювання ефективності бізнес-процесів Тема 8 Використання методів інтелектуального аналізу даних в бізнес – середовищі
Система оцінювання
100 балів за курс розподіляються наступним чином: 60 балів за виконання практичних завдань протягом вивчення дисципліни. 40 балів - результати написання МКР
Форма контролю
залік