UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Маркетингова товарна політика

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

 В дисципліні «Маркетингова товарна політика» сформульовано теоретичні основи та науково-практичні рекомендації щодо комплексного управління товаром у системі маркетингу. В логічній послідовності розглянуто комплексну та системну діяльність щодо оптимізації асортименту, створення та виробництва нових товарів,

модифікації товарів, припинення випуску продукції, що не має попиту. Визначено особливості розробки упаковки, товарного знаку та найменування товарів, їх якості, кількості, дизайну та відповідності цільовому ринку.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Формувати системні знання і розуміння концептуальних основ маркетингової товарної політики,  місця і  ролі товарної політики в маркетинговій діяльності, характерних особливостей організації маркетингової товарної політики підприємства. Засвоїти знання про методи і процеси маркетингового планування продукту, головні методологічні та організаційно-економічні принципи оптимізації товарної політики. Виробити навички розробки товарів та послуг ринкової новизни.

Результати навчання

Здатність :

  • визначати оптимальну структуру товарної пропозиції з урахуванням поточних і довгострокових цілей підприємства;
  • застосовувати показники і методи оцінювання товарної номенклатури й асортименту з метою формування ефективної товарної політики;
  • аналізувати і здійснювати оцінювання якості і конкурентоспроможності товару та аналізувати найбільш реальні шляхи їх підвищення;
  • формувати та обґрунтовувати стратегії розвитку товарної політики підприємства, використовуючи сучасні прийоми й методи стратегічного планування.

 

Перелік тем

Тема 1. Сутність, зміст і завдання товарної політики підприємства

Тема 2. Товари і послуги в маркетинговій діяльності

Тема 3. Ціна в системі ринкових характеристик товару

Тема 4. Якість продукції та методи її оцінювання

Тема 5. Конкурентоспроможність товару та її показники

Тема 6. Ринок товарів і послуг

Тема 7. Формування попиту на ринку окремого товару

Тема 8. Маркетингові дослідження товарного ринку

Тема 9. Цільовий ринок товару і методика його вибору

Тема 10. Організація управління продуктом

Тема 11. Життєвий цикл товару

Тема 12. Планування нового продукту і розроблення товару

Тема 13. Призначення та види ідентифікування продукції

Тема 14. Упаковка в системі планування продукту

Система оцінювання

Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60. Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.

Форма контролю
залік