UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Організація маркетингових досліджень в торгівлі

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Організація маркетингових досліджень в торгівлі» спрямована на формування знань щодо системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємств сфери торгівлі, шляхів і резервів їх маркетингового розвитку. Вивчення принципів організації маркетингових досліджень в сфері торгівлі . Організація вибірки для проведення досліджень, вимірювання відношень споживачів торговельних підприємств за допомогою шкал. Розвиток навичок проведення  маркетингового дослідження, а саме планування дослідження, практичне застосування окремих методів дослідження, засвоєння правил складання опитувальника, проведення аналізу даних.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ознайомити зі специфікою організації проведення маркетингового дослідження в сфері торгівлі та особливістю використання маркетингових інформаційних систем в ухваленні управлінських рішень. Обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати маркетингових досліджень торговельних підприємств. Формувати маркетингову стратегію і обґрунтовувати  тактику поведінки в конкурентному бізнес -  середовищі  торгівлі та застосовувати маркетингові інструменти залучення клієнтів для  бізнесу торговельних підприємств.

Результати навчання

Здатність :

  • застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань маркетингу в сфері торгівлі.
  • збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
  • виявляти та аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів торговельної сфери.
  • використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування відповідного інструментарію торговельними підприємствами.
  • пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських маркетингових рішень для збору, аналізу та інтерпретації різних джерел інформації (внутрішньої і зовнішньої, вторинної та первинної).
Перелік тем

Тема 1. Сутність і система маркетингових досліджень.

Тема 2. Маркетингова інформація. Система маркетингової інформації.

Тема 3. Методи збору й аналізу маркетингової інформації (первинної та вторинної).

Тема 4. Дослідження кон’юнктури та місткості торговельного ринку.

Тема 5. Сегментування ринку в сфері торгівлі.

Тема 6. Прогнозні дослідження збуту.

Тема 7. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів торговельних підприємств

Тема 8. Дослідження поведінки споживачів торговельних підприємств.

Тема 9. Дослідження конкурентоспроможності підприємств сфери торгівлі

Система оцінювання

Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60. Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.

Форма контролю
залік