UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Формування бізнес-моделі підприємства

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Метою дисципліни «Формування бізнес-моделі підприємства» є: формування здатностей самостійно мислити та приймати управлінські рішення на основі формування бізнес-моделі підприємства, розуміти сутність бізнес-процесів, які відбуваються всередині підприємства і навчитися розкладати його на складовіі елементи з метою удосконалення всього ланцюга створення вартості для максимізації пибутку шляхом задоволення вимог споживачів.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Завданнями дисципліни є: вивчення господарських бізнес-процесів, що відбуваються у виробничо-комерційних системах з метою їх подальшої оптимізації.

Результати навчання

Результатом вивчення дисципліни є набуття студентами таких компетенцій:

  • формування загальних уявлень про підходи  до формуваня бізнес-моделі підприємства;
  • розуміння потреб поживачів та пріорітетів здійснення ними покупок;
  • отрмання знань щодо бізнес-процесів діяльнотсі підприємства та формування ланцюга створення цінності підприємством;
  • застосування методів моделювання бізнес-процесів в дослідженій виробничо-комерційній структурі;
  • вміння проводити структурний і функціональний аналіз бізнес-процесів;
  • проведення заходів економічної діагностики ефективності бізнес-моделі діяльнотсі підприємства;
  • виконання комплексних економічних розрахунків для ефективного здійснення господарської діяльності на рівні підприємств з урахуванням чинників дії зовнішнього та внутрішнього середовища;
  • закріплення комплексу економічних знань і засвоєння досягнень теорії і практики управління підприємством.
Перелік тем

1. Сутність бізнес-моделі та підходи до її формування

2. Пріоритети споживачів як головний елемент бізнес-млделі

3. Ресурсна концепція та її місце в бізнес-моделванні

4. Синергізм та роль стратегічних альянсів у бізнес-моделюванні

5. Сутність та ідентифікація ключових крспетенцій підприємства

6. Бізнес-процеси підприємства. Підходи до формування.

7. Аутсорсингова модель бізнесу.

8. Місце бенчмаркінгу  в бізнес-моделюванні.

9. Механізм аналізу бізнес-потрфеля підприємства.

10. Життєвий цикл бізнес-моделі.

11. Оцінювання ефектиності бізнес-моделі  підприємства.

12. Стратегічні крти у бізнес-моделюванні.

13. Практичні засади формування та розвитку бізнес-моделей сучасних підприємств.

Система оцінювання

Поточна робота на парах – 20 б. ‒ модульний контроль – 60 б. ‒ аналітична робота (дослідження бізнес-моделі підприємства) – 20 б.

Форма контролю
залік