Каталог вибіркових навчальних дисциплін
Формування бізнес-моделі підприємства
Метою дисципліни «Формування бізнес-моделі підприємства» є: формування здатностей самостійно мислити та приймати управлінські рішення на основі формування бізнес-моделі підприємства, розуміти сутність бізнес-процесів, які відбуваються всередині підприємства і навчитися розкладати його на складовіі елементи з метою удосконалення всього ланцюга створення вартості для максимізації пибутку шляхом задоволення вимог споживачів.
Завданнями дисципліни є: вивчення господарських бізнес-процесів, що відбуваються у виробничо-комерційних системах з метою їх подальшої оптимізації.
Результатом вивчення дисципліни є набуття студентами таких компетенцій:
- формування загальних уявлень про підходи до формуваня бізнес-моделі підприємства;
- розуміння потреб поживачів та пріорітетів здійснення ними покупок;
- отрмання знань щодо бізнес-процесів діяльнотсі підприємства та формування ланцюга створення цінності підприємством;
- застосування методів моделювання бізнес-процесів в дослідженій виробничо-комерційній структурі;
- вміння проводити структурний і функціональний аналіз бізнес-процесів;
- проведення заходів економічної діагностики ефективності бізнес-моделі діяльнотсі підприємства;
- виконання комплексних економічних розрахунків для ефективного здійснення господарської діяльності на рівні підприємств з урахуванням чинників дії зовнішнього та внутрішнього середовища;
- закріплення комплексу економічних знань і засвоєння досягнень теорії і практики управління підприємством.
1. Сутність бізнес-моделі та підходи до її формування
2. Пріоритети споживачів як головний елемент бізнес-млделі
3. Ресурсна концепція та її місце в бізнес-моделванні
4. Синергізм та роль стратегічних альянсів у бізнес-моделюванні
5. Сутність та ідентифікація ключових крспетенцій підприємства
6. Бізнес-процеси підприємства. Підходи до формування.
7. Аутсорсингова модель бізнесу.
8. Місце бенчмаркінгу в бізнес-моделюванні.
9. Механізм аналізу бізнес-потрфеля підприємства.
10. Життєвий цикл бізнес-моделі.
11. Оцінювання ефектиності бізнес-моделі підприємства.
12. Стратегічні крти у бізнес-моделюванні.
13. Практичні засади формування та розвитку бізнес-моделей сучасних підприємств.
Поточна робота на парах – 20 б. ‒ модульний контроль – 60 б. ‒ аналітична робота (дослідження бізнес-моделі підприємства) – 20 б.