UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Управління рітейл-технологіями

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Під рітейлом розуміється будь-який бізнес, пов’язаний з продажем товарів і послуг кінцевому споживачеві (банківський рітейл, мобільний рітейл, рiтейл в страхуванні, підрозділи FMCG компаній, що працюють з кінцевими споживачами, послуги населенню). Однією з генеральних тенденцій розвитку роздрібної торгівлі є активне зростання мережевих структур. Провідні торгові мережі світу контролюють значні фінансові потоки, стаючи все більш важливим і авторитетним учасником світової економіки. Поява гіпермаркетів в регіонах, активний розвиток торговельних центрів, молів, торгових залів, різноманітних форм позамагазинної торгівлі через веб-сайти, інтернет-магазини, сайти-агрегатори істотно змінюють ландшафт галузі.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Підготовка високопрофесійних аналітиків і стратегів, які володіють інструментами та методами рітейл-технологій, мають специфічні знання, а також вміють управляти міжфірмовими мережами і забезпечувати розвиток бізнесу на рівні світових стандартів.

Результати навчання

Результатами навчання є підготовка висококваліфікованих фахівців, які здатні:

  • використовувати сучасні технології багатоканальності/мобільності, мультимедійності, інтеграції точок контакту для управління досвідом покупця
  • формувати комплексну ціннісну торговельну пропозицію в парадигмі сервісно-домінуючої логіки і економіки вражень
  • розробляти і вибирати корпоративну, ділову та маркетингову стратегії функціонування та розвитку компаній
  • знаходити і оцінювати нові ринкові можливості, формувати і оцінювати бізнес-ідеї, розробляти бізнес-моделі для створення нового бізнесу
  • проектувати бізнес-процеси в роздрібній торгівлі
  • формувати стратегії взаємодії та управління взаємовідносинами в міжфірмових мережах, альянсах і ланцюгах поставок
  • управляти результативністю рітейл бізнесу, в т.ч. створювати ланцюги формування фінансових показників і вартості компанії
  • управляти проектами консультаційних робіт з клієнтом здійснювати проекти інтернаціоналізації бізнесу
Перелік тем

Маркетинг-менеджмент в рітейлі. HR в рітейлі. Технології роздрібної торгівлі. Електронна комерція і інформаційні технології. Управління витратами і ціноутворення. Управління взаємовідносинами з клієнтами. Дослідження поведінки споживачів в електронних мережах. Розміщення підприємств торгівлі. Маркетинг в місцях продаж і мерчендайзінг. Логістика і управління в ланцюгах поставок. Конфлікти в системі управління. Мережі, альянси і взаємодія в роздрібній торгівлі. Управління товарним асортиментом і категорійний менеджмент. Технології інтегрованого планування роздрібної торгівлі. Міжнародний рітейл.

Система оцінювання

Максимальна кількість балів – 100, мінімальна – 60. Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.

Форма контролю
залік