UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Бренд-менеджмент

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Дисципліна «Бренд-менеджмент» забезпечує поглиблене вивчення управлінських концепцій, наукового обґрунтування технологій, інструментів і стратегій брендінгу, а також практичне застосування набутих умінь та навичок у різних сферах економіки, різних рівнях прийняття управлінських рішень. Дисципліна поєднує сучасні думки, підходи, досвід та досягнення різних учасників економічних відносин, що залучаються у практику бренд-менеджменту.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Мета викладання дисципліни «Бренд-менеджмент» - засвоєння системи та методів формування брендів у системі маркетингу, змісту та функції політики просування брендів з погляду теорії взаємодії суб’єктів ринкових відносин, що допоможе майбутнім фахівцям ухвалювати ефективні виробничі, організаційні й наукові рішення, які відповідатимуть сучасним вимогам. Отримані у процесі вивчення дисципліни знання та навички допоможуть згодом підготувати матеріали для підприємств, розробити бренд продукту, здійснювати моніторинг рекламних повідомлень і масових комунікацій у галузі підприємницької діяльності. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опанування головних принципів та механізмів організації бренд- менеджменту під час просування продукту; розширення знань про інтегрування інструментів комунікацій бренд-менеджменту; опанування основ моделювання розвитку бренду; опанування методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.

Результати навчання

У результаті вивчення цієї навчальної дисципліни студент повинен уміти:

практично застосовувати на практиці методи дослідження брендів, брендингу та їх впливу на успіх продукту;

використовувати методи аналізу бізнес-комунікацій у бізнесі;

застосовувати практично здобуті навички з підготовки моделей створення брендів та оцінювання їх потенціалу;

розробляти типові схеми написання брендів у каналах товарообігу;

володіти основами управління успіхом підприємства на основі брендів та брендингу;

бути готовим до кооперації з колегами, роботи в колективі;

знаходити організаційно-управлінські рішення та відповідати за них;

оцінювати умови та наслідки прийняття організаційно управлінських рішень;

аналізувати взаємозв’язки між функціональними стратегіями компаній для підготовки збалансованих управлінських рішень;

аналізувати поведінку споживачів і формування попиту;

знати економічні основи поведінки організацій; аналізувати специфіку просування брендів на зовнішніх ринках.

Перелік тем

Тема 1: Бренд-менеджмент: поняття, зміст. Класифікація брендів.

Тема 2: Позиціонування та бренд-менеджмент.

Тема 3: Моделі формування та розвитку бренду.

Тема 4. Психологічні аспекти брендингу.

Тема 5. Особливості управління брендингом.

Тема 6: Стратегія розвитку бренду як рушійна сила стратегії розвитку бізнесу.

Тема 7: Територіальний брендинг. Брендинг країни.

Система оцінювання

Оцінювання проводиться за 100-бальною шкалою. Бали нараховуються за поточну роботу на практичних заняттях (бліц-опитування, тестування, вирішення задач, кейсів, кросвордів, участь у ділових іграх, підготовку презентацій) та за підсумкові модульні контрольні.

Форма контролю
залік