UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Маркетингові дослідження

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

Навчальна дисципліна «Маркетингові дослідження» спрямована на формування знань щодо системи, методів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємств, шляхів і резервів їх маркетингового розвитку. Вивчення принципів організації маркетингових досліджень. Організація вибірки для проведення досліджень, вимірювання відношень споживачів за допомогою шкал. Розвиток навичок проведення  маркетингового дослідження, а саме планування дослідження, практичне застосування окремих методів дослідження, засвоєння правил складання опитувальника, проведення аналізу даних.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Ознайомити з специфікою організації проведення маркетингового дослідження у різних сферах маркетингової діяльності та особливістю використання маркетингових інформаційних систем в ухваленні управлінських рішень. Обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати маркетингових досліджень. Формувати маркетингову стратегію і обґрунтовувати  тактику поведінки в конкурентному бізнес -  середовищі та застосовувати маркетингові інструменти залучення клієнтів для бізнесу.

Результати навчання

Здатність :

  • застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
  • збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
  • виявляти та аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів.
  • використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування відповідного інструментарію.
  • пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу набуття навичок збору, аналізу та інтерпретації різних джерел інформації (внутрішньої і зовнішньої, вторинної та первинної).
Перелік тем

Тема 1. Сутність і система маркетингових досліджень.

Тема 2. Маркетингова інформація. Система маркетингової інформації.

Тема 3. Методи збору й аналізу маркетингової інформації (первинної та вторинної).

Тема 4. Дослідження кон’юнктури та місткості ринку.

Тема 5. Сегментування ринку.

Тема 6. Прогнозні дослідження збуту.

Тема 7. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів.

Тема 8. Дослідження поведінки споживачів.

Тема 9. Дослідження конкурентоспроможності підприємств.

Система оцінювання

Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60. Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.

Форма контролю
залік