UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Маркетингові комунікації

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
Короткий опис навчальної дисципліни

В дисципліні «Маркетингові комунікації» сформульовано теоретичні основи та науково-практичні рекомендації щодо вибору структури маркетингових комунікацій, зокрема засобів реклами,  стимулювання збуту, персонального продажу та пропаганди. В логічній послідовності розглянуто питання процесу розробки та вибору системи маркетингових комунікацій, формування загального бюджету маркетингових комунікацій, визначення комплексу просування товару.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Формувати теоретичні знання та оволодіти практичними навичками щодо використання та оцінювання ефективності засобів та елементів комплексу маркетингових комунікацій. Прогнозувати та здійснювати управління комунікативною діяльністю суб’єктів господарювання з метою забезпечення їх результативності, а також ефективного просування продукції/послуг на рівні сучасних вимог.

Результати навчання

Здатність :

  • визначати потребу в маркетингових комунікаціях для ринкових суб’єктів;
  • розробляти ідеї створення маркетингових комунікативних повідомлень залежно від завдань маркетингу;
  • контролювати комунікативні процеси на підприємстві;
  • використовувати сучасні комунікативні технології у створенні маркетингових комунікативних кампаній;
  • розробляти плани здійснення маркетингових комунікативних кампаній;
  • вивчати ефективність маркетингових комунікативних кампаній на ринку.
Перелік тем

ТЕМА 1. Маркетингова політика комунікацій

ТЕМА 2. Реклама як основний засіб маркетингової комунікації

ТЕМА 3. Стимулювання збуту й особливості його використання

ТЕМА 4. PR та його роль у маркетинговій політиці

ТЕМА 5. Персональні продажі як особова комунікація

 ТЕМА 6. Основи мерчандайзингу

ТЕМА 7. Виставкова діяльність як інтегрований інструмент маркетингових комунікацій

ТЕМА 8. Імідж підприємства: проблеми формування та реалізації

ТЕМА 9. Прямий маркетинг

 

Система оцінювання

Максимальна кількість балів по темі – 100, мінімальна – 60.

Бал по дисципліні варіюється (від 60 до 100 балів) та визначається шляхом обчислення середнього арифметичного значення, з урахуванням кількості тем.

Форма контролю
залік