UA / EN
Освіта

Каталог вибіркових навчальних дисциплін


Аналітика даних для маркетингу

Кафедра, яка викладає навчальну дисципліну:
Кафедра інформаційних систем в управлінні та обліку
Короткий опис навчальної дисципліни

Дисципліна «Аналітика даних для маркетингу» спрямована на вивчення теорії та методів створення та функціонування маркетингових технологій підприємства, вивчення теоретичних засад маркетингової аналітики, інформаційного забезпечення маркетингу, марктингового мікро- та макросередовища, товарної, цінової політики та політики продаж підприємства.

Цілі та задачі навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Аналітика даних для маркетингу» є  формування у студентів спеціальності «Маркетинг» специфічних навичок та вмінь, щодо інструментів аналізу даних в маркетингу, способів та методів збору, аналізу та візуалізації даних, використання отриманих даних при прийнятті рішень. Основними завданнями вивчення дисципліни «Аналітика даних для маркетингу» є: вивчити методи аналітики даних за допомогою програмних продуктів маркетингового середовища; вміти визначати найкращі аналітичні інструменти для конкретних потреб маркетингового аналізу; розуміти та вміти використовувати різні способи збору, аналізу та візуалізації даних; вміти використовувати дані у прийнятті рішень.

Результати навчання

Основними результатами вивчення дисципліни є оволодіння студентами знань з основ цифрового маркетингу (digital-маркетингу) та видів креативних платформ, цифрової стратегії України: 2020, особливостей цифрового маркетингу у спільнотах клієнтів, інструментів цифрового маркетингу, системи маркетингових досліджень, воронки продажів, основ веб-аналітики, просування сайтів, поштової розсилки та основ формування тунелів продажів у месенджерах, а також наступних вмінь: формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем; розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності; обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень; збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань; 

приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, досліджень та економіко-математичного моделювання та прогнозування; застосовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у соціально-економічних дослідженнях та в управлінні соціально-економічними системами; визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів; обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики; оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень; розробляти сценарії і стратегії розвитку соціально-економічних систем.

Перелік тем

Змістовий модуль 1. Теоретичні аспекти аналітики даних в маркетингу

Тема 1. Вступ до аналітики даних в маркетингу та задоволеності клієнтів

Тема 2. Методи вимірювань та масштабування

Змістовий модуль 2. Практичні аспекти аналітики даних в маркетингу

Тема 3. Експериментальний дизайн

Тема 4. А/В тестування

Тема 5. Метод One-Way ANOVA

Тема 6. Метод Two-Way ANOVA

Тема 7. Модель бінарного результату - модель Logit

Тема 8. Прогнозування

Тема 9. Текстове узагальнення

Тема 10. Тематичне моделювання завдань (LDA)

Тема 11. Аналіз частот згадувань (N-gram Frequency Count)

Тема 12. Семантичні згадування (Semantic Topic Tagging)

Система оцінювання

Поточне оцінювання - 60 балів, МКР - 40 балів

Форма контролю
залік